مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: انشاءالله اگر مشكلي خاصي پيش نيايد كريمي پرسپوليسي مي‌شود.

 

علي دايي اظهار داشت: تمرينات خوبي را براي شروع نيم فصل دوم پشت سر گذاشته‌ايم. شنبه آينده و در اولين گام در نيم فصل دوم كار بسيار سختي را مقابل صنعت نفت آبادان داريم اما با توجه به اين دو اردوي بلند مدت آمادگي لازم را داريم.

وي گفت: صنعت نفت تيم خوبي است و شناخت كافي روي آنها داريم. در خانه خودمان بازي مي‌كنيم و به دنبال سه امتياز هستيم. اميدوارم در اين چند روز هم تمرينات خوبي را انجام دهيم و با هماهنگ شدن ملي‌پوشانمان و رسيدن مصدومان باتمام قدرت به ديدار اين تيم برويم.

 

دايي در خصوص اظهارات امروز علي كريمي گفت:

 

من علي را دوست دارم و انشاءالله به حق پنج تن همه چيز درست شود و ما بتوانيم كريمي را به پرسپوليس بياوريم تا او به ما كمك كند.

 

دايي در جواب اين سؤال كه چرا انتقادها از تيم ملي فراوان‌تر از گذشته شده گفت: انتقادهايي كه مي‌شود بايد به نفع تيم ملي باشد. ما واقعيت‌ها را نگاه نمي‌كنيم و آنها را فراموش مي‌كنيم. زماني كه بايد به آن بپردازيم نمي‌پردازيم و الان به دنبال گفتن آن هستيم. من از شما مي پرسم الان هرگونه انتقادي از تيم ملي شود هر حرفي كه بزنيد كاري مي‌شود كرد؟ قطعا نه. ما موقعي كه مي‌توانستيم جلوي كارها را بگيريم بايد حرف مي‌زديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)