پرسپولیس نیوز: هیأت امنای دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس و کانون فارغ‌التحصیلان این مرکز امروز با حضور مدیر عامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه دادند.

محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل و مهدی محمد نبی و مهدی رسولی‌پناه، اعضای هیأت مدیره باشگاه صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس حضور پیدا کردند.

قدردانی کلانی از باشگاه در جلسه هیأت امنای دانشگاه

در ابتدای حضور مدیران باشگاه، جلسه هیأت امنای دانشگاه تشکیل شد که حسینعلی کلانی، داریوش سودی، علیرضا اسماعیلی سرپرست دانشگاه نیز در جریانی آن حضور داشتند.

در جریان این جلسه، پیرامون مسائل روز این مرکز، گفتگو و تصمیم‌گیری شد. همچنین حسینعلی کلانی در جریان این جلسه با تشکر از مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خیلی خوشحال هستم که آقای محمد حسن انصاریفرد به عنوان یک قهرمانی ملی و یک مدیر فکور، مانع از آن شد که دانشگاه تعطیل و در علم و دانش بسته شود. این دانشگاه می‌تواند به حرفه‌ای‌سازی فعالیت‌های ورزشی کمک شایان توجهی کند.

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرسپولیس تشکیل شد

امروز در دانشگاه جلسه دیگری هم برقرار بود که در جریان آن، کانون فارغ‌التحصیلان و اساتید مرکز علمی کاربردی پرسپولیس موجودیت خود را اعلام کرد. دانشگاه پرسپولیس در حال حاضر ۲۲۰۰ فارغ‌التحصیل دارد.

بنابر اعلام داریوش سودی، مشاور عالی باشگاه پرسپولیس در امور آموزشی، پژوهشی و پزشکی این کانون با هیأت رئیسه‌ای متشکل از ۱۳ عضو فعالیت خود را آغاز کرد.

همچنین مدیر عامل پرسپولیس پیشنهاد داد خانواده بزرگ فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرسپولیس تشکیل شود تا از پتانسیل آنها برای توسعه فعالیت‌های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه و همچنین انجام امور مربوط به باشگاه استفاده شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد کاشانی توسط فارغ‌التحصیلان

در جریان دیدار مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس، چهره‌هایی چون وجیه‌ا… چشمه سری پزشک سابق تیم فوتبال پرسپولیس و مدیر آموزش پیشین دانشگاه، علی صانعی سرمربی و مدیر فنی سابق تیم‌های ملی بزرگسالان، المپیک و جوانان فوتسال ایران و از فارغ‌التحصیلان این مرکز نیز حضور داشتند.
از اولین تصمیم‌های این کانون برگزاری مراسم بزرگداشت برای زنده یاد جعفر کاشانی به عنوان یکی از موسسین اصلی این مرکز بود که در ماه بهمن از سوی فارغ‌التحصیلان برگزار خواهد شد.

انصاری فرد: خوشحالم اجازه تعطیلی یک مرکز علمی را ندادیم

مدیر عامل پرسپولیس در جریان این برنامه و در جمع مسوولان، اساتید و تعدادی از فارغ‌التحصیلان این مرکز اظهار داشت: امروز بسیار خوشحال هستم که نگذاشتم دانشگاه پرسپولیس منحل شود و در همین مدت کم، تفاوت آشکار است و این مرکز به سرعت پویا شده است. با توجه به جذب اسپانسر و برنامه‌ای که برای افزایش درآمدهای مالی باشگاه داریم، قطعا از این جهت هم از دانشگاه حمایت می‌کنیم.

هیأت مدیره هم اصرار دارد که دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس یک مرکز رو به توسعه باشد که پذیرش دانشجوی آن در ادامه افزایش یابد. دانشگاه همه جوره می‌تواند روی حمایت باشگاه حساب کند و من به عنوان یک ورزشکار بسیار خوشحال هستم که یک مرکز علمی و تحقیقاتی کنار بزرگترین و پرطرفدارترین باشگاه کشور حضور داشته باشد. قطعا فعالیت‌های این مرکز در پرورش نیروهای انسانی متخصص، کمک بزرگی برای تخصصی شدن فعالیت‌ها خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)