دایی فهمید با شالکه تمام کردم، برایم آرزوی موفقیت کرد


مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی پس از آنکه با پیوستنش به شالکه یکبار دیگر فوتبالدوستان ایرانی را غافلگیر کرد اظهار داشت با پیراهن پرسپولیس از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

علی کریمی ساعت 5 صبح امروز تهران را به مقصد آلمان ترک کرد تا مراحل پایانی عقد قراردادش را با باشگاه شالکه 04 سپری کند. ستاره شماره 8 سابق پرسپولیس در آخرین مصاحبه پیش از عزیمت به آلمان وعده داد با پیراهن تیم محبوبش پرسپولیس از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

 

کریمی در این رابطه می گوید: «به هر حال قسمت نشد در خدمت تیم پرسپولیس باشم اما مطمئن هستم اگر حبیب کاشانی زودتر مدیرعامل پرسپولیس شده بود هرگز از تیم محبوبم جدا نمی شدم و سرنوشت فوتبالی ام عوض می شد.»


کریمی افزود: «من همیشه خودم را مدیون پرسپولیس و هوادارانش می دانم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی خواهم کرد. حتی اگر پرسپولیس من را نخواهد و از در راه ندهند، از پنجره به پرسپولیس می روم!»

 

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا دایی در جریان پیوستنش به شالکه بود، گفت: «دو روز قبل با دایی صحبت کردم و به او گفتم به آلمان خواهم رفت. دایی از این پیشنهاد که با خبر شد  برایم آرزوی موفقیت کرد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)