هیچ کس تیم امید را باور ندارد


مرجع خبری پرسپولیس : حمید علی عسگری تنها ملی پوش امید پرسپولیس از دیروز در اردوی تیم امید شرکت کرد. امروز در خصوص این موضوع و شرایط پرسپولیس با این بازیکن جوان صحبت کردیم:

 

شرایط پرسپولیس در آستانه بازی با نفت چطور است؟

 

شکر خدا تیم از هر لحاظ در وضعیت ایده آل قرار دارد و برای شروع مسابقات لیگ لحظه شماری می کنیم. بازی با نفت می تواند شروع خوبی برای پرسپولیس باشد تا دل هواداران را به دست آورده و یک استارت جدی برای رسیدن به بالای جدول بزنیم.

 

هنوز به قهرمانی امیدوارید؟

 

 

14 بازی از لیگ باقی مانده و خیلی اتفاقات ممکن است رخ دهد . ما اگر بتوانیم 5 برد پیاپی کسب کنیم فاصله مان با صدر جدول به حداقل می رسد و آن وقت شرایط خیلی فرق خواهد کرد. برای جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم انگیزه خاصی داریم و مطمئن باشید در هر سه جام مدعی باقی خواهیم ماند.

 

 

از رفتن علی کریمی به شالکه خوشحال شدید یا ناراحت؟

 

خوشحال شدم از این جهت که کریمی به یک تیم بزرگ اروپایی رفته و دوباره می تواند برای کشورمان افتخارآفرینی کند. ناراحتیم به این خاطر که کریمی را برای مسابقات آسیایی از دست دادیم. او می توانست کمک بزرگی به پرسپولیس در این مسابقات بکند.

 

چه خبر از تیم امید؟

 

خبر خاصی نیست. از دیروز در اولین اردوی تیم شرکت کردیم و در پایان تمرین عصر امروز هم از اردو خارج خواهیم شد.

 

به نظرت به این تیم امید می توان امیدوار شد؟

 

در حال حاضر که کوچکترین توجهی به تیم امید نمی شود و همه توجه ها و نگاه ها سمت تیم ملی است که از جام ملت هل ناکام برگشت . کاش 10 درصد نگاه ها سمت تیم امید بود و کمی هم به ما توجه می کردند. انگار نه انگار کمتر از یک ماه دیگر باید در مسابقات مقدماتی المپیک لندن شرکت کنیم.

 

منظورت این است که فدراسیون باید توجه بیشتری به تیم امید کند؟

 

نه فقط منظورم فدراسیون نبود بلکه رسانه ها و کلا اهالی فوتبال در حق تیم امید کم لطفی می کنند. ما تیم جوان و خوبی داریم که اگر خوب حمایت شود و به شکل درستی هدایت شود می تواند دست به کارهای بزرگی بزند اما انگار کمتر کسی این تیم را باور دارد و این موضوع روی انگیزه و روحیه بچه های تیم تاثیر منفی می گذارد.

 

جالب است که تیم امید هنوز سرمربی ندارد!

 

در این مورد وظیفه شما رسانه هاست که به آن بپردازید . تیم ملی قرار نیست در چند ماه آینده بازی رسمی داشته باشد اما تمام نگاه ها به این تیم است . اما تیم امید حساس ترین رقابت ها را در پیش دارد و من متعجبم چرا کمتر کسی به این مسئله اهمیت می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)