مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: مي‌دانيم نفت آبادان تيم قدرتمندي است اما بايد به 3 امتياز برسيم.

 

سپهر حيدري اظهار داشت: به نظرم پس از اينكه در دو تورنمنت آنتاليا و امارات حضور پيدا كرديم خيلي از نقاط ضعف‌مان برطرف شد. در يكي از بهترين تورنمنت‌هاي باشگاهي حضور پيدا كرديم كه خيلي‌ها دوست داشتند حتي در يك بازي با تيم‌هايي كه در مقابل ما به ميدان رفتند قرار بگيرند.

وي افزود: ما مي‌توانستيم در تورنمنت‌هاي شركت كنيم كه درجه دو باشد و يا برويم با تيم‌هاي سطح پائين‌تر بازي كنيم. مي‌توانستيم به ديدار حريفي برويم و 15 گل بزنيم اما اين كار را نكرديم به ديدار حريفاني رفتيم كه به ادامه فوتبال ما در 3 جام كمك كنند.


 

حيدري ادامه داد:‌ ما در دو تورنمنت تركيه و امارات برديم، باختيم و مساوي كرديم اما فوايد زيادي براي پرسپوليس داشت. پس در اصل پرسپوليس برد و ضرر نكرد. انشاءالله به هواداران نشان مي‌دهيم كه در تركيه و امارات دنبال خوشگذراني نبوديم و دنبال اين بوديم كه تيمي بسازيم كه سرمان را مقابل هواداران بالا بگيريم.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص بازي مقابل نفت آبادان نيز گفت:‌ نفت تيم بسيار خوبي است و فوتبال را بسيار خوب بازي مي‌كند. همين مورد تا حدود زيادي كار را براي ما آسان مي‌كند. همه فوتبال نفت را مي‌شناسند و ما هم مي‌دانيم كه دنبال ضد فوتبال نيستند به همين دليل مقابل آنها اشتباه نخواهيم كرد و با تمام قدرت ظاهر خواهيم شد.

وي تاكيد كرد: تنها مشكل ما وضعيت آب و هوايي بود كه در اين چند روز به ما اجازه تمرينات تاكتيكي را نداد و باعث شد تا ما به سالن برويم اما نفتي‌ها در زمين خوب و آب و هواي مناسب تمرين كردند اما بچه‌ها در اين زمينه اطلاعات لازم را دارند كه اين مشكلات و حواشي نمي‌تواند به ما ضرري بزند و ما بايد براي گرفتن 3 امتياز نفت را شكست دهيم چون معتقدم به اندازه كافي هوادارانمان را اذيت كرده‌ايم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)