مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال استیل‌آذین صبح امروز(یکشنبه) به باشگاه پرسپولیس رفت و پیگیر طلب خود شد.

محسن خلیلی مهاجم سابق پرسپولیس صبح امروز به باشگاه پرسپولیس رفت.  وی در باشگاه پرسپولیس به قسمت امور مالی رفت و پیگیر طلب خود شد. ظاهرا خلیلی قصد دارد تا قبل از پایان سال 89 قسمتی از مطالبات خود را از باشگاه سابق خود دریافت  کند و مابقی را در سال آینده دریافت کند.

 

معمارزاده : دایی اسطوره فوتبال ایران است

 

میثاق معمارزاده که با درخشش خود در تیم فولاد این تیم را به رتبه هفتم جدول رساند امروز گفت : برای اولین بار بود که در یک بازی دو پنالتی گرفتم و خيلي خوشحالم كه با گرفتن دوپنالتي در پيروزي تيمم نقش داشتم و به عنوان يك دوازه‌بان به وظيفه‌ام به خوبي عمل كردم.

 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره دلیل قرار نگرفتنش در لیست پایانی تیم ملی برای جام ملت های آسیا گفت: زماني كه در تيم ملي بودم، قطبي در يكي از تمرينات به من گفت به چند دروازه‌بان اعتقادي ندارم. اما بعداً همان دروازه‌بانها در ليستش بودند. به همين دليل است كه مي‌گويم انتخابهاي قطبي خيلي نرمال نبود. خيلي از بازيكنان شايسته در تيم ملي بودند و خيلي‌ها هم از ليست قطبي باز ماندند و راهي به تيم ملي پيدا نكردند.

 

میثاق که فصل گذشته را به عنوان دروازه بان شماره یک پرسپولیس بازی کرد درخصوص دلیل جدایی اش از این تیم گفت: قبل از پايان فصل علي‌دايي به من گفت بمان اما در فصل نقل و انتقالات كسي به من نگفت بمان.

 

من به علي‌دايي به عنوان يك اسطوره احترام خاصي قائلم، با او مشكلي نداشته و ندارم. در سايپا هم با اين مربي كار كردم و او واقعاً به من كمك كرد. در هر حال بايد بگويم اين حق يك مربي است كه در مورد دروازه‌بان و ساير بازيكناني كه مي‌خواهد، تصميم بگيريد. اما همانطور كه گفتم اتفاقات در مورد جدايي‌ام از پرسپوليس، زماني شروع شد كه علي دايي پيش از فصل نقل و انتقالات از ايران رفت و زماني هم كه برگشت جواب تلفن من را نداد. من دوست دارم اين را بگويم كه ما جزو دوستان واقعي علي‌دايي بوديم، اما يكسري از دوستاني كه به دايي مي‌گفتند، دوست صميمي‌اش هستند، خلاف اين موضوع را ثابت كردند. دايي بعداً متوجه خواهد شد برخي از آنهايي كه ادعا مي‌كردند، دوستش نبودند.

 

وی در پایان درباره شرایط خود در تیم فوالاد خوزستان گفت :  براي من به دليل شرايط روحي كه داشتم، جدايي از پرسپوليس و تهران واقعاً سخت بود اما جلالي و سعداوي باعث شدند كه به فولاد بيايم حالا هم فكر مي‌كنم باشگاه فولاد با وجود شخصي مانند جلالي واقعاً باشگاه سالمي است و من اصلاً ناراحت نيستم كه به فولاد آمده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)