پرسپولیس نیوز: دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با بیان اینکه بدشانسی دروازه‌بان کروات سرخپوشان هم‌تیمی بودن با علیرضا بیرانوند است، گفت: پرسپولیس می‌تواند در ادامه لیگ با تفکرات کالدرون موفق شود چرا که بازیکنان خودشان را به این تفکرات نزدیک کرده‌اند.

نادر باقری با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر سایپا که با برتری ۲ بر صفر شاگردان کالدرون همراه بود، اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم. پرسپولیس توانست بر بازی مسلط شود و سرانجام هم نتیجه لازم را بگیرد. مهم‌ترین موضوع پیروزی بود که پرسپولیس توانست به آن برسد.

وی با بیان اینکه پرسپولیس روند مثبتی را در پیش گرفته و رفته رفته به صدر جدول نزدیک می‌شود، افزود: کالدرون مربی خوبی نشان داده و از طرفی بازیکنان هم توانسته‌اند خودشان را به تفکرات سرمربی نزدیک کنند و نتیجه آن هم روند خوبی است که پرسپولیس در پیش گرفته است.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس در رابطه با عملکرد رادوشوویچ درون دروازه سرخپوشان اضافه کرد: رادوشوویچ دروازه‌بان بسیار خوبی است که این موضوع را در چند بازی اخیر با عکس‌العمل‌های خوب خود ثابت کرد. حضور همزمان دو دروازه‌بان آماده برای هر تیمی نعمت است اما بیرانوند شماره یک ایران است و نمی‌توان توانایی‌های او را هم انکار کرد.

باقری اضافه کرد: رادو دروازه‌بان خوبی است اما او اگر به صورت ثابت در تیمی بازی می‌کرد و در تیمی نبود که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان آن باشد باید باشگاه برای حفظ آن تلاش می‌کرد. این بدشانسی رادو است که در تیمی بازی می‌کند که شماره یک ایران و بهترین دروازه‌بان آسیا در آن حضور دارد. باشگاه باید در کنار بیرانوند از یک دروازه بان ایرانی استفاده کند تا کسب تجربه کند و رادو را هم بفروشد تا برای باشگاه کسب درآمدی صورت بگیرد.

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس نیز گفت: متاسفانه شرایط به هیچ وجه خوب نیست. تیم ما نه سرمربی دارد و نه مدیرعامل. هیچ خبری هم از پول و امکانات نیست. چندی پیش آب خوابگاه ما را هم قطع کردند. نمی‌دانیم که باید چه کار کنیم. خیلی از بازیکنان قصد داشتند بروند که در آستانه بازی با پرسپولیس از آنها خواهش کردیم این بازی را هم بمانند و پس از مسابقه تصمیم بگیرند.

وی اضافه کرد: آخرین پرداختی باشگاه به بازیکنان به اول فصل باز می‌گردد. هیچ کس نیست که بیاید و شرایط تیم را جویا شود و نمی‌دانیم این اوضاع تا چه زمانی ادامه پیداخواهد کرد. برای مثال بازیکنان خارجی ما ۶ ماه است زن و پبچه خود را ندیده‌اند. الان هم کسی نیست برای آنها بلیت تهیه کند و پولی پرداخت کند تا برای سال نو میلادی به کشورهای‌شان بازگردند. نمی‌دانیم با این شرایط تا چه زمانی می‌توان ادامه داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)