مرجع خبری پرسپولیس : تمرين پرسپوليس از ساعت 11 و 30 دقيقه صبح امروز به دليل بارش برف و باران و خيس بودن زمين درفشي فر در سالن برگزار شد.

در اين تمرين كه با دستور كادر فني در غياب خبرنگاران و هواداران برگزار شد بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود به مرور كارهاي تاكتيكي پرداختند.

محمد نوري، عليرضا حقيقي، عليرضا محمد، الهايي و رحمان احمدي به دليل مصدوميت‌هاي جزئي اختصاصي در محوطه چمن به دويدن پرداختند. قرمزپوشان قصد داشتند تمرينات خود را پس از گذشت 20 دقيقه در چمن مصنوعي برگزار كنند اما به دليل شرايط نامناسب موفق به اين كار نشدند.

*عليرضا حقيقي كه در تمرين ديروز مصدوم شده بود به مدت 35 دقيقه در چمن اختصاصي به تمرين پرداخت. او در شرايطي تمرين مي‌كرد كه يحيوي در كنار او مي‌دويد.

*خبر درگذشت خواهر يكي از خبرنگاران باعث شد پرسپوليسي‌ها از جمله علي دايي و اعضاي كادرفني در تماس تلفني به اين خبرنگار تسليت بگويند.

*محمود خوردبين با 25 دقيقه تاخير در محل تمرين حضور پيدا كرد.

* علي دايي كه سرماخوردگي‌اش نسبت به روزهاي گذشته بهتر شده امروز بيشتر در تمرينات خود را درگير كرده بود و به راهنمايي بازيكنان مي‌پرداخت. او به بازيكنان تذكر مي‌داد به دليل جلوگيري از مصدوميت فوتبال خطرناك بازي نكنند.

* مصدوميت 5 بازيكن پرسپوليس باعث شد علي دايي در جلسه‌اي با كادر پزشكي در خصوص شرايط بازيكنان به گفت و گو بپردازد.

* قرار است فيلم‌ بازي‌هاي راه‌آهن امشب در هتل براي بازيكنان آناليز شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)