قبل از دربی به هواداران عیدی می دهیم

 

مرجع خبری پرسپولیس : علي دايي در گفت‌وگويی به سؤالاتي در خصوص وضعيت اين تيم، دربي 6 فروردين و حضور كيروش در تيم ملي پاسخ داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از فارس؛ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس کارلوس کرش پرتغالی را گزینه مناسبی برای هدایت ملی پوشان ایران می داند و معتقد است سرمربی سابق رئال مادرید می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

 

* شرايط كلي پرسپوليس قبل از ديدار فردا با راه آهن را چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟
– با توجه به تمريناتي كه داشتيم در شرايط خوبي هستيم اما متأسفانه چند مصدوم داريم كه كمي ما را نگران كرده است. ما خوب تمرين كرده‌ايم و همه چيز خوب بوده تا با يك بازي هوشمندانه مقابل راه آهن كه تيم خوبي است به 3 امتياز برسيم.

* تمرين در سالن به شما لطمه اي وارد نمي‌كند؟

– بالاخره شرايط آب و هوايي طوري است كه بايد در سالن تمرين كنيم اما خدا را شكر همه چيز خوب است و خوشبختانه تا الان همه چيز طبق روال و آن چيزي كه من مي‌خواهم پيش رفته است. آماده هستيم و مشكل خاصي نداريم.

*رضايي و نوري را سالم به تيم ملي تحويل داديد و مصدوم تحويل گرفتيد…
– باز هم مي‌گويم كه واقعا در خصوص بازيكنان مصدوممان نگران هستيم و اين موضوع ما را كمي اذيت مي‌كند اما بقيه بچه‌هاي من خوب تمرين كرده‌اند و به آنها اميدوار هستم. بايد قبول كنيم مصدوميت هم جزئي از فوتبال است.

*نظر شما در مورد دربي كه در 6 فروردين برگزار مي‌شود چيست؟ قبول داريد هواداران از شما عيدي مي‌خواهند؟‌
– ببينيد ما تا قبل از دربي چند بازي بسيار مهم داريم. عيدي هواداران را بايد قبل از دربي بدهيم يعني قبل از عيد نوروز با بازي‌هايي كه داريم بايد به هوادارانمان عيدي بدهيم. من و بازيكنان تمام سعي خودمان را مي‌كنيم در بازي‌هايي كه پيش رو داريم نتيجه دلخواه را بگيريم و بعد به دربي در تاريخ 6 فروردين فكر كنيم. همانقدر كه دربي براي هواداران مهم است براي ما مهم است. ما به دنبال اين هستيم كه انشاءالله يك نتيجه خوب در دربي در عيد نوروز بگيريم تا هوادارنمان را شاد كنيم.

* نظر كلي شما درباره حضور كرش در فوتبال ايران چيست؟
– فكر مي‌كنم كرش جزء بهترين گزينه‌هايي است كه تا الان براي فوتبال ملي ما معرفي شده است و نبايد امثال كرش را از دست بدهيم. بايد قبول كنيم سابقه درخشاني دارد و واقعا مربي بزرگي است. اينها همه فاكتورهاي خوب اين مربي است.

* او مي‌تواند به فوتبال ما كمك كند؟‌
– ايشان بدون شك خيلي مي‌تواند به فوتبال ما كمك كند اما آقاي كرش به تنهايي نمي‌تواند موفق شود. خيلي از شرايط است كه بايد مهيا شود تا افرادي مثل كرش عملكرد واقعي و صد در صد خودشان را در فوتبال ما پياده كنند اميدوارم هر اتفاقي كه مي‌افتد به نفع فوتبال ما باشد.

* همانطور كه مي‌دانيد كرش قرار است در تيم‌هاي پايه هم نقش داشته باشد. نظر شما در اين باره چيست؟
– من به سياست فدراسيون و اين موارد كاري ندارم. بايد بگذاريم و اجازه بدهيم و ببينيم چه اتفاقي مي‌افتد. فقط به نظر من نبايد اين مربي را به سادگي از دست بدهيم.

* هنوز هم قبول نداريد با رفتن شما فوتبال ما مخصوصا در خط حمله دچار مشكل شد؟
– به نظر من مشكل خاصي وجود ندارد. ما بازيكنان بزرگي داريم كه انشاءالله مي‌توانند خيلي راحت مشكلات خط حمله تيم ملي را حل كند. فقط بايد آنها را ببينيم و پيدا كنيم. چون اين پتانسيل را داريم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)