{jcomments off}مرجع خبری پرسپولیس : پس از اینکه شیث رضایی با تصمیم علی دایی از اردوی پرسپولیس در امارات اخراج شد در مصاحبه با یک سایت غیر رسمی حرف هایی از قول او منتشر شد که به اختلاف این دو دامن زد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ ساعتی پس از اخراج شیث رضایی از اردوی پرسپولیس در امارات، این بازیکن در مصاحبه با بخش فارسی سایت گل(که البته بیشتر شبیه بیانیه رضایی بود) مواردی را مطرح کرد که موجب شعله ور شدن اختلافش با دایی و حتی انتشار خبر شکایت این مدافع از سرمربی پرسپولیس شد.


در حالی که روز گذشته کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس شیث رضایی را به کسر 15 درصد از مبلغ قراردادش محکوم کرد، شنیده می شود این بازیکن در دفاعیه ای که برای کمیته انضباطی ارسال کرده مصاحبه با سایت گل را به کلی تکذیب کرده است تا از زیر بار این جریمه بیرون بیاید!

 

شیث رضایی در این مصاحبه مدعی شد بود در امارات با یک استقلالی درگیر شده و به هیچ پرسپولیسی توهین نکرده است و برای علی دایی متاسف است که تحت تاثیر فردوسی پور قرار می گیرد. اظهارات شیث اما با واکنش تند دایی مواجه شد چرا که سرمربی پرسپولیس می گوید حتی اگر فرد مورد نظر استقلالی بوده باشد شیث رضایی حق بی احترامی به وی را نداشته.

 

هر چند محمود خوردبین هفته گذشته در جریان کنفرانس مطبوعاتی باشگاه گفته بود شیث با دو هوادار نوجوان درگیر شده و خانواده های این دو هوادار خواهان برخورد باشگاه با مدافع اخراجی پرسپولیس شده اند.

 

رضایی در حالی مصاحبه مکتوب خود را تکذیب می کند که در مصاحبه با دوربین نود و مصاحبه های مدیربرنامه هایش با سایت های مختلف حرف های تقریبا مشابهی را مطرح کرده است.


با این وجود تکذیب مصاحبه با سایت گل از سوی شیث رضایی به کنار رفتن ابرهای اختلاف میان او و علی دایی کمکی نمی کند و حتی گفته می شود باشگاه هنوز به پرونده اخراج این مدافع در امارات رسیدگی نکرده و کسر 15 درصد از مبلغ قرارداد این بازیکن مربوط به تخلفات گذشته است.


گفتنی است شیث رضایی با وجود دریافت احضاریه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس حاضر نشد و تنها به ارائه دفاعیه بسنده کرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)