مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال شاهین خود را مدیون پرسپولیس و هوادارانش خواند و گفت: من امروز سرمربی تیم شاهین هستم و با اینکه سال‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌ام به خاطر شاهین و مردم خوب بوشهر، باید این تیم را شکست دهیم.

 

حمید استیلی با بیان این مطلب گفت: این بازی هم برای تیم ما و هم برای تیم پرسپولیس مهم است. انشااله در این بازی هر دو تیم یک بازی زیبا و تماشاگرپسند ارائه کرده و در نهایت تیمی که شایستگی‌اش را دارد به پیروزی دست یابد.

وی در ادامه یادآور شد: ما در دیدار رفت مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم و به هیچ عنوان استحقاق شکست با نتیجه 2 بریک را نداشتیم اما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

 

تیم ما نسبت به دور رفت به مراتب بهتر و قدرتمندتر شده و با آمدن عماد رضا انسجام تیمی و تاکتیکی ما ارتقا یافته است. امیدوارم با حمایت تماشاگران یک بازی خوب را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذاریم و با دست پر از زمین خارج شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در واکنش به اظهارنظر برخی از کارشناسان که مدعی شده بودند، “این تیم بوشهری بیش از حد به عمادرضا متکی است و شاگردان استیلی در زمین فقط به دنبال این هستند که مهاجم عراقی تیم‌شان را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کنند”، گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست! تیم ما برپایه کارهای تاکتیکی و تیمی در زمین بازی می کند و هر بازیکنی که بتواند در این قالب بازی کند در ترکیب قرار می گیرد. البته منکر توانایی‌های عمادرضا نمی شوم، چرا که با حضور او قدرت تیم شاهین بیشتر شده است.

استیلی با طرح این موضوع که بازی شاهین مقابل پرسپولیس همیشه مهم و جذاب بوده است، در خصوص احساس خود از رویارویی با تیم سابقش گفت: احساس خاصی برای دیدار با پرسپولیس ندارم. اعتقادم این است که بازی با پرسپولیس هم یک بازی است مانند تمام دیدارهای لیگ برتر که سه امتیاز بیشتر ندارد. همانطور که گفتم هم تیم شاهین و هم تیم پرسپولیس به سه امتیاز بازی روز شنبه نیاز مبرم دارند اما این دلیل نمی شود که حساسیت بازی بیشتر شود و روی کیفیت کار تیم‌ها تاثیر بگذارد.

وی در این خصوص افزود: من خود را مدیون پرسپولیس و طرفدارانش می دانم و هر چه دارم از این تیم و هوادارانش است. من با کادر فنی و مدیریتی باشگاه پرسپولیس دوست هستم و ارتباط خوبی با آنها دارم اما امروز در شهر بوشهر هدایت تیم شاهین را برعهده دارم. امروز من سرمربی شاهینم و باید کاری کنم که هواداران این تیم و مردم بوشهر از من راضی باشند به همین خاطر با تمام وجود تلاش می کنم تا شاهین در بازی روز شنبه مقابل پرسپولیس برنده از زمین خارج شود.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در خصوص رفع مشکلات مالی این تیم گفت: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان بوشهر، ایشان قول داده‌اند که مشکلات ما برطرف شود.

استیلی همچنین در خصوص شایعه حضورش در تیم فوتبال امید ایران نیز گفت: از طرف فدراسیون فوتبال اصلا با من مذاکره‌ای در این خصوص نشده است و من هم فقط چنین شایعاتی را شنیده‌ام.

تیم‌های فوتبال شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران در آخرین دیدار از هفته بیست و سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه هفته پیش رو در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم می روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)