مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی بوشهر در این فصل سال بهتر است تمام تلاشمان را برای کسب هم سه امتیاز خواهیم کرد.

 

براهیم شکوری مدافع تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه کسب 7 امتیاز در 3 بازی نتیجه بدی برای پرسپولیس نیست اظهارداشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم و خود را برای بازی با شاهین آماده می‌کنیم. خوشبختانه در مدت تعطیلات توانستیم ضعف‌های موجود را برطرف کنیم و شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشته باشیم.

 

وی در ادامه افزود: مساوی مقابل راه‌آهن نتیجه بدی نبود چراکه وقتی یک تیم دست به دفاع مطلق می‌زند اجازه هر حمله‌ای را از ما سلب می‌کند. ما در 3 بازی اخیر خود 7 امتیاز بدست آ‌وردیم و این برای تیم ما شروع خوبی بود اما خیلی‌ها با انتقادهای بی‌رحمانه سعی دارند عملکرد ما را زیر سوال ببرند.

 

بازیکن تیم پرسپولیس تصریح کرد: مصدوم شدن بازیکنان میانی خط دفاع باعث شده بود تا ما گلهای زیادی را دریافت کنیم. خوشخبتانه موفق شدیم دروازه تیم را در این 3 بازی بسته نگه داریم که این موضوع مهمترین وظیفه خط دفاعی به حساب می‌آید.

 

 

شکوری در پایان با اشاره به بازی مقابل شاهین خاطرنشان کرد: متأسفانه ما چند بازیکن را به علت مصدومیت و محرومیت به همراه نخواهیم داشت اما تمام سعی خود را به کار می‌گیریم تا پیروز شویم. مسلما شرایط آب و هوایی بوشهر در حال حاضر بهتر است و از این بابت اذیت نمی‌شویم و با دست پر به تهران بازمی‌گردیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)