هيچ مشكلي براي بازي كردن ندارم

مرجع خبری پرسپوایس : وحيد هاشميان مهاجم پرسپوليس در بازي قبلي تيمش هم نتوانست به ميدان برود و اين در حالي بود كه رسانه‌ها از حضور او در ديدار مقابل راه آهن خبر داده بودند.

 

هاشميان در مورد دلايل غيبتش مي‌گويد: من دوران مصدوميت را تازه پشت سر گذاشته بودم ولي براي بازي كردن به طور صددرصد آماده نبودم در اين مورد صحبت‌هايي را با پزشك تيم و همچنين سرمربي انجام دادم و در نهايت قرار شد كه بازي نكنم.

او در پاسخ به اين سوال كه آيا مقابل شاهين بوشهر بازي خواهيد كرد تأكيد مي‌كند: خوشبختانه چند روزي است كه بدون مشكل و به طور جدي تمرين مي‌كنم و براي ديدار با شاهين مشكلي ندارم. دوست دارم در اين ديدار به ميدان بروم و نهايت تلاشم را براي موفقيت پرسپوليس انجام دهم.

هاشميان در مورد شايعاتي كه مبني بر جروبحث او با ژلكو مياچ در مورد نوع تمرينات اين مربي مطرح شده است خاطرنشان مي‌كند: من اصلا دوست ندارم در مورد اين مسائل حرفي بزنم و نمي‌دانم كه شايعات بر چه اساسي مطرح مي‌شود. صحبت من با مياچ اصلا در مورد تمرين نبود و او فقط از من در مورد مصدوميتم و وضعيت فعلي‌ام پرسيد كه من هم توضيحاتي را ارائه دادم.‌

او در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس شانس قهرماني دارد،‌ تأكيد مي‌كند: با قاطعيت مي‌كنم كه شانس قهرماني دارد و اگر شانس نداشتيم و نااميد بوديم به هيچ عنوان نه تمرين مي‌كرديم نه بازي. ما تا آخر اين هفته براي قهرماني مي‌جنگيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)