پرسپولیس نیوز: سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به عدم حضور سپاهان در زمین گفت: فکر می‌کنم اراده‌ای نبود که این بازی انجام شود.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره این موضوع که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در حال ترک ورزشگاه نقش جهان بودند، گفت: با توجه به شرایطی که به من گزارش دادند، داوران و تیم پرسپولیس ورزشگاه را ترک کردند.

وی در پاسخ به این سوال که تلاش کردند که با اعضای دو باشگاه صحبت کنند؟ تصریح کرد: ۳ ساعت هست که با مسئولان هر دو تیم صحبت می‌کنم، البته آقای تابش هم پاسخگوی ما نبودند و با فتاحی سرپرست تیم سپاهان صحبت و از آنها خواهش کردم که برای جبران تاخیر در شروع بازی، تیم لباسش را در اتوبوس عوض کند و بازیکنان به رختکن بروند.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان گفت: فکر می‌کنم اراده‌ای نبود که این بازی انجام شود. منتظر گزارش داور و ناظر بازی می‌مانیم. اگر ناظران بین‌المللی در زمین بودند دوستان بلافاصله در زمین حاضر می‌شدند و بازی می‌کردند.

وی افزود:‌ ما آن دو ساعت تاخیر در فینال را تائید نمی‌کنیم. ما از دوستان در سپاهان خواهش کردیم در اتوبوس آماده شوند تا در زمان ذخیره سازی شود. ولی سپاهانی‌ها به رختکن رفتند در را بستند تا آماده شوند. این عملا مغایرت دارد و ما منتظر گزارش داور می‌مانیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر افزود:‌ناظر بازی باید فقط به ما گزارش دهد و یگان امنیت هتل را فراهم کند.

سهیل مهدی در خصوص اینکه چه کسی باید در مورد این بازی تصمیم گیری کند گفت: کمیته انضباطی در مورد دیدار این دو تیم تصمیم‌گیری می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)