پرسپولیس نیوز: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایط بدی که در خصوص بیماری کرونا در کشور به وجود آمده بهتر است بازی ها برگزار نشود.

آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین تیم های پرسپولیس و شهرخودرو برگزار شد که این بازی با برتری ۳ بر یک سرخپوشان به پایان رسید. وحید امیری (۹)، بشار رسن (۱۶) و مهدی ترابی (۶۴ – پنالتی) برای پرسپولیس و فرشاد فرجی (۵۲) برای شهر خودرو گل زدند.

محمد انصاری گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم یک تیم قدرتمند را شکست دهیم البته شهر خودرو هم بازی خوبی برابر ما انجام دادو حتی به یک گل هم دست پیدا کرد اما در پایان این پرسپولیس بود که توانست به سه امتیاز دست یابد.

وی در خصوص لغو بازی ها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: باید به فکر سلامتی همه باشیم، به نظر من بهتر است بازی ها برگزار نشود تا خدایی نکرده باز هم شاهد اتفاقات بد نباشیم.

انصاری در پاسخ به ای پرسش که اگر نتیجه بازی برابر سپاهان به سود شما رقم بخورد قهرمان خواهید شد یا خیر، گفت: شرایط به گونه ای است که راه قهرمانی برای ما هموار است اما باید منتظر بمانیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی بدون تماشاگر هیچ ارزشی ندارد بنابراین بهتر است با شرایط موجود بازی ها لغو شده و پس از ریشه کن شدن این بیماری هواداران هم بتوانند به ورزشگاه آمده و بازی را تماشا کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)