مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه هماهنگی سرپرستان، ناظران، نیروی انتظامی و داوران دیدار تیم های پرسپولیس و شاهین در بوشهر گفت: چون ما هیچ لیدر و نماینده ای را در جمع تماشاگران در بوشهر نداشتیم، به همین جهت تشخیص دادیم پشت نیمکت پرسپولیس خالی از تماشاگر باشد.

 

سرپرست تیم سرخپوشان پایتخت در خصوص تصمیم اتخاذ شده در مورد عدم حضور تماشاگران پشت نیمکت ذخیره ها اظهار داشت: به جهت مشکلی که در بازی قبل در همین ورزشگاه برای ما بوجود آمد و بر اثر پرتاب سنگ، یکی از اعضای تیم مجروح شد، تصمیم گرفتیم پشت نیمکت ذخیره ها خالی از تماشاگر باشد.

 

خوردبین در ادامه گفت: قبل از آغاز بازی عده زیادی از هواداران که معتقد بودند از تماشاگران پرسپولیسی هستند از ما درخواست حضور در جایگاه بالای نیمکت ذخیره ها را نمودند که با مخالفت مسئولان باشگاه و ما مواجه شدند.

 

سرپرست باشگاه ادامه داد: نماینده نیروی انتظامی در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به اتفاق نماینده یکی از هواداران نزد من آمدند و درخواست کردند که هواداران پشت نیمکت پرسپولیس حضور یابند که بنده به سرهنگ محترم نیروی انتظامی گفتم: به جهت اینکه من هیچ یک از این دوستان را نمی شناسم و نمی دانم که آنها واقعا پرسپولیسی هستند یا خیر، لذا اگر شخصی که به عنوان نماینده آنها آمده، تعهد هر اتفاق ناگواری را به شما می دهد، مشکلی نیست و قدم هواداران روی چشم ما.

 

محمود خوردبین در مورد هواداران پرسپولیس در اقصی نقاط کشور گفت: هواداران پرسپولیس بدانند که ما هیچگاه منعی برای حضور آنها نداریم اما تنها به جهت حفظ امنیت برای بازیکنان و کادر فنی که در کنار زمین حضور دارند، این تصمیمات اتخاذ می شود وگرنه حضور هواداران در هر شرایطی به ما کمک می کند.

 

وی در ادامه افزود: در دقایق ابتدایی بازی بود که حضور هواداران پرسپولیس با نظر شخصی بنده در جایگاه بالای نیمکت پرسپولیس میسر شد اما در همان بدو ورود، برخی از آنها شروع به پرتاب بطری به سمت نیمکت را نمودند که با حضور نیروی انتظامی، این افراد شناسایی و از بقیه جدا شدند و دیدید که پرسپولیسی های واقعی در بوشهر تا پایان بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و به تشویق تیم پرسپولیس پرداختند. مطمئنا آنها یکی از عوامل برتری ما برابر تیم شاهین در بوشهر بودند و جا دارد بنده نیز از همین جا از آنها تشکر کنم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)