مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس، گفت: مهمترين هدف ما از تشكيل تيم ب و توجه به تيم‌هاي پايه،‌ تربيت و پرورش بازيكن براي اضافه شدن به تيم بزرگسالان بوده است كه خدا را شكر با تلاش مديريت و دست اندر كاران اين تيم‌ها امروز به اين مهم رسيده‌ايم.

 

حبيب كاشاني كه پس از سه هفته، مجددا در جمع سرخپوشان در اردوي هتل المپيك حضور يافته بود، در صحبت‍‌هاي خود در جمع بازيكنان با اشاره به اضافه شدن روح اله سيف الهي، بازيكن تيم اميد پرسپوليس به جمع تيم بزرگسالان،‌گفت: اين حركت بزرگي است كه در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال كمتر اتفاق مي‌افتد اما اين بار با اعتماد علي دايي يك بازيكن از تيم اميد،‌ به تيم اصلي راه يافته است. از جسارت و دور انديشي سرمربي تيم تشكر مي‌كنم و اميدوارم اين روند در پرسپوليس به صورت حرفه‌اي ادامه داشته باشد.

 

كاشاني در ادامه با اشاره به پيروزي سرخپوشان در برابر شاهين بوشهر،‌ تصريح كرد:

 

اين پيروزي،‌ ارزشمند و بزرگ بود چرا كه در برابر تيمي بدست آمد كه پيش از اين در زمين خودش براي تيم‌هاي بزرگ هم مشكل ساز شده بود.

 

 

وي افزود: تحليل نكات فني اين بازي با كادر فني است اما فكر مي‌كنم براي تداوم موفقيت‌،‌ بايد گذشتمان بيشتر شود. مهم، ‌گل زدن و موفقيت تيم است نه اينكه چه كسي گل مي‌زند. موفقيت تيم به نام همه رقم مي‌خورد.

 

سرپرست باشگاه پرسپوليس با اشاره به ميلاد پيامبر اسلام (ص)، گفت: نبايد از اخلاق نبوي فاصله گرفت. سعه صدر، بخشش و اخلاق پيامبر بايد در زندگي الگوي همه ما باشد و بدون شك با توجه آن، به جايگاه حقيقي يك انسان دست خواهيم يافت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)