5 هفته وحشتناک را پشت سر گذاشتیم

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم پرسپوليس گفت: خودمان با بازي‌هاي ضعيف در هفته‌هاي گذشته باعث شديم هواداران به ورزشگاه نيايند.

 

سپهر حيدري پس از برتري 3 بر يك مقابل فولاد خوزستان درباره اين مسابقه گفت: شايد دليل عدم نتيجه‌گيري ما در هفته‌هاي اخير اين بود كه دفاع وسط خوبي در اختيار نداشتيم. خوشبختانه با اين پيروزي به صدر جدول نزديك‌تر شديم تا از كورس قهرماني عقب نمانيم.

وي در مورد حضور تماشاگران گفت:‌ خودمان با بازي‌هاي ضعيف‌مان در هفته‌هاي گذشته باعث شديم هواداران به ورزشگاه نيايند. از اين به بعد نيز با انجام بازي‌هاي زيبا سعي مي‌كنيم آنها را به ورزشگاه برگردانيم.

 

پنج هفته وحشتناک را پشت سرگذاشتیم و خدا را شکر در حال حاضر شرایط خوبی داریم. در آن پنج هفته ما به دلیل مصدومیت و محرومیت برخی بازیکنان عملکرد خوبی نداشتیم و نتایج خوبی نگرفتیم. اما در حال حاضر شرایط خوبی داریم و به نتایج قابل قبولی هم دست پیدا می کنیم.

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه با بیان اینکه این تنها 50 درصد خواسته های دایی از بازیکنان بود گفت: ما امروز برابر فولاد تنها 50 درصد از حرف های آقای دایی را در زمین پیاده کردیم و امیدواریم در دیدارهای آینده بتوانیم این خواسته ها را بهتر در زمین پیاده کنیم.


حیدری حضور تماشاگران را منوط به ارائه فوتبال خوب از سوی پرسپولیس دانست و گفت: مطمئن باشید اگر ما خوب بازی کنیم مثل دو سال قبل برای هر بازی بالای 50 هزار نفر به ورزشگاه خواهد آمد.

مدافع گلزن پرسپوليس تصريح كرد: فولاد امروز مقابل ما فوتبال بازي كرد و تيمي كه برابر پرسپوليس فوتبال بازي كند شكست مي‌خورد. اميدوارم هواداران براي بازي‌هاي بعدي به ورزشگاه بيايند و تيم خودشان را تشويق كنند چون تمام تلاش ما براي خوشحالي آنها است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)