مرجع خبری پرسپولیس : مربی با انگیزه پرسپولیس که نقش بسزایی در روند رو به رشد این تیم دارد در گفتگویی پس از مسابقه با فولاد به نکات قابل توجهی اشاره کرد که ماحصل آن از حضورتان می گذرد.

بازی پرسپولیس – فولاد را چطور ارزیابی می کنید؟

بسیار خوشحالم، چون تیمی را بردیم که یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ است و بهترین خط حمله را در اختیار دارد. این برد انگیزه ای برای جام باشگاه های آسیا بود و ما در حال حاضر در مسیر خوبی قرار گرفته ایم تا در مسابقات آتی نتایج مناسبی کسب کنیم.

چند درصد امکان دارد که پرسپولیس قهرمان لیگ شود؟

تا زمانی که شانس قهرمانی وجود دارد، ما برای صدر جدول مبارزه می کنیم. جام حذفی برای ما نزدیک تر از همه قهرمانی هاست و به نظرم با این بازی ها، قهرمان این جام خواهیم شد و می توانیم برای سال آینده نیز در مسابقات جام باشگاه های آسیا حضور یابیم.

آیا غیبت یکی از بهترین بازیکنان فولاد تاثیری بر عملکرد بازی نداشت؟

فولاد اینقدر طیف گسترده ای از مهاجمان را در خود جای داده که تیم های حریف برای آنالیز آنها به مشکل می خورند و به همین خاطر فولاد متکی به یک بازیکن نیست.

دو برد متوالی در لیگ می تواند برای جام باشگاه های آسیا شروع خوبی باشد، نظر شما در این باره چیست؟

قطعا همین طور است. همیشه نتایج مناسب، انگیزه مضاعفی برای تیم ما ایجاد می کند و به نظرم در مسیر خوبی قرار داریم که در آسیا هم بتوانیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

در مورد بازی وحید و حضورش در ترکیب اصلی…

وحید هاشمیان بازی قابل قبولی ارائه داد. وحید برای ما بسیار عالی کار کرد و مطمئن هستم که اگر در بازی مقابل راه آهن به میدان می رفت، با اختلاف چند گل بازی را می بردیم و امتیازات کامل را از 4 مسابقه کسب می کردیم.

علی عسگری و محمد به بازی با الاتحاد می رسند؟

امیدوارم اینطور باشد که اگر آنها به ما ملحق شوند، پرسپولیس در آسیا مشکلی نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)