پرسپولیس نیوز: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هر فردی که بر صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس تکیه می‌زند باید بداند مسوولیت سختی را قبول کرده و انتظارات از او بسیار بالاست.

«بهروز سلطانی» پس از دیدار با سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انصاری ‌فر پیش از این که مدیرعامل پرسپولیس شود هر روز با پیشکسوتان تماس گرفته و جویای احوال آنها می‌شد اما زمانی که مدیرعامل شد جواب تلفن‌های دوستان و همبازیان سابق خود را نمی‌داد.

وی افزود: ما توقع نداریم کمک مالی به ما شود بلکه باید احترام ما قدیمی‌ترها که عمر و جوانی‌مان را برای پرسپولیس گذاشتیم حفظ شود. من ۴۰ روز پیش پدر و مادرم را از دست دادم اما کوچک‌ترین تماسی با من گرفته نشد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: رسول‌پناه سخت در تلاش هست مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کند و در این راه قدم‌های مثبتی بر داشته است.

سلطانی تصریح کرد: هر فردی که بر صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس تکیه می‌زند باید بداند مسوولیت سختی را قبول کرده است و انتظارات از او بسیار بالاست.

وی در پایان گفت: هدف من و تمامی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس موفقیت و سربلندی این تیم پرطرفدار است و هر کمکی از دستمان برآید برای سربلندی این تیم انجام خواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)