یکشنبه 23 فروردین(10:30)

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصارى فرد، مديرعامل باشگاه پرسپوليس معتقد است چون تيم هاى آسيايى جلوى اين

 تيم بازى بسته اى ارائه نمى كنند اما تيم هاى داخلى مقابل شاگردان وينگادا بازى دفاعى انجام مى دهند تا امتياز بگيرند، پرسپوليس در آسيا بهتر از ليگ ايران نتيجه گرفته است.


pnnc • از شرايط پرسپوليس راضى هستيد؟
شرايط خوب است و بچه ها تمرين مى كنند تا براى بازى هاى آينده آماده شوند. از كار بچه ها راضى هستيم هر چند كه ايده آل اين نيست اما بچه ها زحمت مى كشند. تيم ما در ترافيك مسابقات است كه همين مسأله باعث خستگى بچه ها مى شود. ما هر ۴ روز يك بازى داريم پرسپوليس بايد در ۳ جبهه بجنگد كه كار سختى است.


pnnc • دليل عملكرد خوب پرسپوليس در آسيا را چه مى دانيد؟
فكر مى كنم به خاطره انگيزه بچه ها است ضمن اينكه تيم هاى آسيايى مقابل ما خوب كار مى كنند و بسته بازى نمى كنند و به خاطر امتياز به فكر دفاع مطلق نيستند اما در بازى هاى داخلى همه تيم ها دنبال امتياز گرفتن و بازى بسته جلوى ما هستند و همين مسأله مشكل ايجاد مى كند. ضمن اينكه در بازى هاى داخلى هم موقعيت هاى زيادى را از دست داده ايم كه اگر آن فرصت ها تبديل به گل مى شد در بسيارى از بازى ها برنده مى شديم.

pnnc • فكر مى كنيد پرسپوليس در ادامه كار خود در بازى هاى آسيايى چه نتايجى كسب كند؟

نتايج خوبى مى گيريم. ما دنبال اول شدن در گروهمان هستيم. در دور دوم كه بازى هاى حذفى است اميدواريم بازى در زمين خودمان باشد تا نتيجه خوبى بگيريم.


pnnc • از كار وينگادا راضى هستيد؟
تا الان كه خوب كار كرده است اما پايان فصل كار او را ارزيابى مى كنيم. ما نتايج تيم را در آسيا، ليگ و جام حذفى بررسى مى كنيم و در مورد ايشان تصميم گيرى مى كنيم.


pnnc • در جام حذفى چقدر به قهرمانى پرسپوليس اميدوار هستيد؟
خيلى زياد، تمام تلاش خودمان را مى كنيم تا در جام حذفى قهرمان بشويم. البته كار در جام حذفى هم سخت است اما تلاش مى كنيم تا قهرمان شويم.


pnnc • بازى با پيكان را چطور ارزيابى مى كنيد؟
برنامه داريم كه در اين بازى برنده باشيم تا سهميه آسيايى را براى فصل بعد به دست بياوريم. البته كار سختى است اما دنبال پيروزى در اين بازى هستيم.


pnnc • بهترين مكانى كه پرسپوليس در جدول به دست خواهد آورد چه مكانى خواهد بود؟
ما دنبال سوم شدن در جدول هستيم و اميدواريم كه با تلاش بچه ها به اين مكان برسيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)