مرجع خبری پرسپولیس : پرسپولیسها  پس از اسکان در هتل ماریویت برای رفع خستگی حاصل از سفر به عربستان و مشکلاتی که میزبان برای آنها بوجود آورده بود، صبح امروز (دوشنبه)در زمين الاتحاد عربستان به تمرین پرداختند.

 

اولين تمرين پرسپوليس از ساعت 11:30 به وقت محلي در زمين شماره 2 الاتحاد عربستان برگزار شد.  علي دايي در كنار يحيوي بيشتر نظاره گر بود. او دقايقي با بازيكنان گفت و گو مي‌كرد تا حال و هواي اتفاقات گذشته را از سر آنها بيرون كند.

* همه بازيكنان و حتي مصدومان نيز بودند.

* سكوت محض در تمرين امروز حكم فرما بود. علي دايي به برخي از اطرافيان تيم تذكر و هشدار داده كه مراقب حضور برخي از آناليزورهاي الاتحاد در هنگام تمرين پرسپوليس در ورزشگاه باشند.

 

* مياچ در تمرين امروز باز هم حضور پررنگي داشت او بابت اتفاقات شب گذشته اعلام تعجب مي‌كرد.

* بازيكنان پرسپوليس با تشخيص دايي ساعت 18 امروز عصرانه خواهند خورد و ساعت 20:30 دومين تمرين خود كه بيشتر كار با توپ و كارهاي تاكتيكي است را انجام خواهند داد.

* حبيبي كاشاني نيز دقايقي در تمرين امروز با علي دايي به گفت و گو پرداخت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی زمان صرف صبحانه را آزاد اعلام کرد و به بازیکنان گفت: برای حضور در تمرین امروز از کفش های بدون استوک استفاده کنند.

بازیکنان ساعت 11 در لابی هتل آماده عزیمت به سمت محل تمرین شدند.

اولین تمرین سرخپوشان در عربستان از ساعت 11:15 به وقت محلی در زمین تمرینی الاتحاد برگزار شد.

تمرین امروز، دویدن نرم به مدت 20 دقیقه در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

جلسه بعدی تمرین سرخپوشان از ساعت 20:30 در همان محل پیگیری خواهد شد.

گفتنی است؛ حبیب کاشانی، علی دایی و محمود خوردبین پس از حضور در محل تمرین، به جایگاه ورزشگاه رفتند و از آنجا شرایط محل تمرین و بازیکنان را زیر نظر گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)