مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدی که در چند هفته گذشته با جلب اعتماد کادر فنی پرسپولیس جای ثابتی را در ترکیب سرخپوشان پیدا کرده ، به دنبال فرصتی است تا در بازی‌های آسیایی نیز با حضور در درون دروازه، شایستگی‌های خود را نشان دهد. با او ساعتی پس از خلاص شدن از شرایط سخت فرودگاه جده هم کلام شدیم.

– ماجرای انگشت نگاری از کاروان پرسپولیس، مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرد. نظرت درباره این اتفاق، چیست ؟

بهرحال این مساله برای نا دردسر ساز شد و نزدیک به 7 ساعت در فرودگاه معطل شدیم. آنها باید تدابیری را می اندیشیدند که اینهمه سرگردانی برای ما به دنبال نداشته باشد و بازیکنان بتوانند در شرایط مناسب، استراحت و تمرین کنند.

– پرسپولیس بازی سختی را در برابر الاتحاد پیش رو دارد. شرایط تیم را برای رویارویی با این تیم چطور می‌بینی ؟

بازی‌های آسیایی با دیگر بازی‌های ما کاملا متفاوت است. بازی‌های مهمی که در آنها تمرکز، حرف اول را می زند و حضور در این میدان‌ها هوش و ذکاوت بالایی را می طلبد. کوچکترین اشتباه در این بازی‌ها می‌تواند توازن بازی را بر هم بزند و از این بابت باید هوشیار بود. تیم الاتحاد هم تیم بسیار خوبی است با این وجود ما پرسپولیس هستیم و به جده آمده ایم که با 3 امتیاز تاین بازی برگردیم. امیدوارم که بتوانیم به این خواسته مان هم برسیم.

– هر چند حضورت در درون دروازه بستگی به نظر کادر فنی دارد اما شرایط خودت برای این بازی چگونه است ؟

از لحاظ بدنی مشکلی ندارم . قبل از بازی هم 3 جلسه تمرین داریم که امیدوارم با پشت سر گذاشتن این تمرینات بتوانیم به طور کامل آماده این بازی شویم.

– هوای گرم و شرجی جده با شرایط آب و هوایی تهران کاملا متفاوت است. این مساله بر روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذار نیست ؟

خوشبختانه با برنامه ریزی که باشگاه انجام داده است، ما دو روز جلوتر از برگزاری بازی به عربستان آمدیم و این فرصت را داریم که با شرایط آب و هوایی اینجا تمرین کنیم و با آن آشنا شویم.

اینجا هوا واقعا گرم است که فکر می کنم با سه جلسه تمرینی که داریم بتوانیم به آن عادت کنیم.

– عملکرد مطلوب در این بازی ها می‌تواند به استقبال بیشتر هواداران از بازی‌های لیگ و بازی‌های آسیایی در تهران منجر شود. این را قبول داری ؟

حتما همینطور است و امیدوارم با عملکردمان در این بازی بتوانیم دل هواداران را که سرمایه اصلی این باشگاه هستند را شاد کنیم. از طرفی همه سعی مان را می کنیم که در برابر نماینده عربستان از نام ایران دفاع کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)