پرسپولیس نیوز: کارگزار پرسپولیس اعلام کرد که مشکلات مالی این تیم با همکاری این باشگاه حل خواهد شد.

 قرارداد جدید پرسپولیس و آتیه داده پرداز با اضافه شدن یک الحاقیه امضا شد و پس از آن امیر جلیلوند نماینده این کارگزار در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به آن ها گفت: ما در قالب یک قرارداد اصلی به عنوان کارگزار رسمی پرسپولیس از تاریخ ۸ آبان ۹۸ بودیم، در قالب یک الحاقیه که به قرارداد اضافه شده، مسائل مشخص تر شده. به هر حال مسیر روشن تر است و همان راهی که در قالب قرارداد مشخص شده، در قالب الحاقیه هم استمرار پیدا خواهد کرد تا خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. انشالله با فضای آرامی که در باشگاه پرسپولیس ایجاد می‌شود، مسیر موفقیت پرسپولیس تداوم پیدا می‌کند.

نماینده کارگزار سرخ ها اضافه کرد: فردا یک کنفرانس خبری است که جزییات بیشتر تشریح می‌شود و خیلی موضوع خاصی نبود و سوتفاهم هایی بود که برطرف شد و تعهدات مشخص تر شد و این همکاری الان بسیار روشن است و در بندهایی که در الحاقیه پیش بینی شده، این فضای همکاری توسعه پیدا می‌کند و مسیرهای اقتصادی پرسپولیس مشخص و اختیارات اعلام شده و کمک می‌کند به این که قرارداد جاری شود و منافع پرپسولیس تامین شود.

جلیلوند همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تمام اعضای هیئت مدیره پرسپولیس موافق هستند، اظهار داشت: قطعا به هر حال هیئت مدیره موافق هستند که الحاقیه امضا شده و در آن مشخص شده که ما باید چه کار کنیم و پرسپولیس چه کند و مسیر چگونه است.

او درباره حل مشکلات مالی باشگاه نیز گفت: مسیر روشن تر است و تمام سعی باشگاه و کارگزار چون ما تیم مشترک هستیم و این پروژه ای است که بدون همکاری باشگاه امکان پذیر نیست و تمام ارکان باشگاه در راستای موفقیت آن قدم برمی‌دارد و تلاش این است که مشکلات مالی کاهش یابد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)