پس از افشاگری مرجع خبری در خصوص فعالیت های پشت پرده صورت گرفت

مرجع خبری پرسپولیس : روزنامه پرسپولیس ادعای مسئولان سایت گل در خصوص فیلم 32 ثانیه ای درگیری لیدر باشگاه با علی دایی را در حد حرف هایی با هدف حاشیه سازی خواند.

 

پس از اطلاع رسانی مرجع خبری پرسپولیس در خصوص حوادث روز چهارشنبه باشگاه که به مضروب شدن سرمربی این تیم و بهترین بازیکن 20سال تاریخ فوتبال کشورمان (به گواه رای مردم در برنامه شب گذشته 90) منجر شد، روزنامه پرسپولیس در حاشیه ستون اخبارش به ادعای سایت گل پاسخ داد.

 

هر چند این واکنش در بخش کوچکی از روزنامه پرسپولیس منتشر شده و به نظر می رسد باشگاه هنوز سیاست سکوت را در این خصوص دنبال می کند اما این واکنش پس از افشاگری شب گذشته مرجع خبری قابل توجه است.


روزنامه پرسپولیس در واکنش به ادعای این سایت در خصوص انتشار فیلم 32 ثانیه ای از درگیری دایی با لیدر باشگاه می نویسد: «این خبر در حالی روی خروجی سایت گل قرار گرفته که آنها هنوز فیلمی منتشر نکرده اند و این خبر هم در حد حرف است.»

 

در ادامه این خبر آمده است: «البته خبرهایی از این دست در روزهایی که پرسپولیس بازی حساسی مقابل الاتحاد دارد چیزی جز حاشیه سازی به همراه نخواهد داشت.»


گفتنی است مرجع خبری دیشب در گزارشی با عنوان :«جریان شوم انتقام گیری از پرسپولیس به وسیله یک سایت خبری و به رهبری…» در خصوص حقایق حوادث روز چهارشنبه باشگاه شفاف سازی کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)