مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مقابل الاتحاد هجومی بازی نمی کنیم گفت: باید در حملات متعادل رفتار کنیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ ژلکو میاچ در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از بازی با الاتحاد گفت: «ما هفته گذشته فولاد را شکست دادیم که بهترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد. در بازی های گذشته فقط 2 گل خوردیم که هر دو گل از روی ضربات ایستگاهی بوده است.»

 

وی افزود: «ما در فاز دفاعی پیشرفت قابل توجهی داشته ایم و تیمهای مقابل نتوانستند با تاکتیک های متداول دروازه پرسپولیس را باز کنند. تنها دغدغه ما اکنون گلزنی در روند مسابقه است چرا که نمی توانیم تنها روی ضربات ایستگاهی تمرکز کنیم.»

 

میاچ ادامه داد: «علاوه بر اینکه در جریان بازی به خوبی تاکتیک های دفاعی را دنبال می کنیم مدافعان ما در گلزنی هم موفق بوده اند به همین جهت از پیشرفت در فاز دفاعی راضی هستیم.»

 

 

میاچ در خصوص بازی فردا با الاتحاد عربستان گفت: «4 بازیکن این تیم 10 سال است کنار هم بازی می کنند. دو مدافع میانی این تیم از سال 2000 که در این باشگاه حضور داشتم در کنار هم بازی کرده اند. آنها همچنین بازیکن با تجربه ای به نام محمد نور دارند که از بهترین های عربستان و حتی آسیاست. هافبک چپ الاتحاد هم بازیکن ویژه ای است.»

 

میاچ افزود: «از یک ماه گذشته با تمرکز کامل الاتحاد را زیر نظر داشتم و تمام بازیهای آنها را از طریق شبکه سعودی اسپورت دنبال کردم. ما در بازی فردا تهاجمی بازی نخواهیم کرد بلکه سعی می کنیم در حملات و دفاع متعادل عمل کنیم.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)