منافعشان قطع شده جنجال درست می کنند

 

مرجع خبری پرسپولیس : در برنامه شب گذشته 90 صحبت هایی از علی دایی پخش شد در واکنش به وضعیت لیدرهای این باشگاه و حوادث روز چهارشنبه گذشته.

 

او که در هفته گذشته با لیدر باشگاه درگیری فیزیکی پیدا کرده بود در مورد آن اتفاق گفت: «من نمی دانم با باشگاه قرار داد دارم یا با لیدرهای آن؟ مشکل از من نیست. چون متاسفانه در سال های قبل از این نوع درگیری ها با احمد رضا عابدزاده در باشگاه هم به وجود آمده بود.»

 

سرمربی پرسپولیس هرچند آن لیدر را به واسطه میانجیگری مسئولان باشگاه بخشیده است اما هنوز دل پری دارد. او می گوید: «من نمی دانم چرا این آقایان فقط در باشگاه داد و بیداد می کنند؟ اگر با من مشکل دارند چرا به مغازه من نمی آیند یا در جای دیگری سراغ من را نمی گیرند؟ متاسفانه آنها منافع شان به خطر افتاده است و چون دیگر نمی توانند به بازیکنان من نزدیک شوند این حاشیه ها را به وجود می آورند.»

 

دایی در ادامه و با بیان اینکه یک بار در این مسئله گذشت کرده است و دیگر کوتاه نمی آید گفت: «من یک بار گذشت کرده ام و مطمئن باشید دیگر این اتفاق نخواهد افتاد. خیلی ها اگر جای من بودند این کار را نمی کردند. من اجازه نمی دهم که یک سری از آدم هایی که دماغشان را بگیری، خفه می شوند برای من قلچماق بازی در بیاورند!»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)