مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی‌ها بدون در نظر گرفتن شرایط فعلی به دنبال حاشیه‌سازی برای پرسپولیس هستند.

 

ابراهیم شکوری  در خصوص بازی مقابل الاتحاد اظهارداشت: ما تمام سعی خود را در این بازی به کار گرفتیم تا بتوانیم موفق شویم اما همه می‌دانند که بازی کردن در عربستان چه سختی‌هایی دارد.

وی در ادامه افزود: وقتی یک تیم شکست می‌خورد مسلما همه مجموعه تیم مقصر است. هر 3 گل تیم الاتحاد از روی ضدحمله به ثمر رسید وگرنه تیم ما ضعف تاکتیکی نداشت.

بازیکن تیم پرسپولیس تأکید کرد: تیم ما هم موقعیت گل داشت اما متأسفانه نتوانستیم خوب از آنها استفاده کنیم. خیلی‌ها خط دفاع را مقصر می‌داند اما من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم چراکه عده‌ای فقط به دنبال حاشیه‌سازی برای تیم ما هستند.

شکوری با اشاره به بازیهای آینده پرسپولیس در جام باشگاههای آسیا خاطرنشان کرد: ما هنوز هم فرصت داریم چراکه بازی دیگر در پیش رو داریم. با پیروزی در آنها این نتیجه را جبران خواهیم کرد چراکه دیگر تجربه لازم را بدست آورده‌ایم.

شکوری در پایان با اشاره به بازی مقابل پاس همدان اظهارداشت: بازی مقابل پاس بازی سختی خواهد بود چراکه این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین خاطر تمام توان خود را بر روی این بازی خواهد گذاشت و از طرف دیگر رقابت در صدر جدول فشرده شده و باید این بازی را ببریم تا هرچه زودتر به صدر جدول نزدیک شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)