بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: ما دوست داریم لیگ برتر برگزار شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد حق پرسپولیس است با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان شود.

«محمدرضا خلعتبری» در حاشیه دیدار دوستانه پرسپولیس و شهر خودرو اظهار داشت: بعد از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا تمرینات تیم شهر خودرو دنبال می‌شود.

وی افزود: بعد از مدت‌ها بازیکنان به شرایط تمرینی بازگشته‌اند و این موضوع احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد.

بازیکن شهر خودرو خاطرنشان کرد: این‌که در بازی دوستانه پرسپولیس و شهر خودرو در ترکیب ثابت قرار نداشتم به نظر سرمربی بستگی داشت و به این موضوع احترام می‌گذارم.

خلعتبری تصریح کرد: در ابتدا گفته ‌می‌شد تیم‌های خصوصی به خاطر اینکه پول بازیکنان را ندهند، اعلام می‌کنند بازی‌ها برگزار نشود اما شهرخودرو بخش قابل توجه‌ای از قرارداد بازیکنان را پرداخت و این فرضیه را باطل کرد.

وی تاکید کرد: برگزاری بازی در این شرایط خطرناک است و به شخصه دوست ندارم کوچک‌ترین اتفاقی برای هیچ‌کس پیش بیاید.

بازیکن شهر خودرو در پایان گفت: ما دوست داریم لیگ برتر برگزار شود اما اگر این اتفاق رخ ندهد حق پرسپولیس است با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان شود و نمی‌توانیم بگوییم تیم ششم جدول قهرمان شود. ما خودمان هم دوست داریم بازی‌ها برگزار شود، چون با یک برد می‌توانیم سهمیه‌مان را قطعی کنیم. ولی مهمتر از همه چیز سلامتی مردم و هواداران است. به نظر من تصمیمی باید گرفته شود که عاقلانه باشد و به ضرر کسی نباشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)