مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در نيمه دوم بازي با الاتحاد، حريف را دست كم گرفتيم.

 

حسين بادامكي در خصوص بازي برابر الاتحاد عربستان اظهار داشت: به نظر من چيزي براي گفتن در خصوص اين بازي نداريم. زماني كه وارد فرودگاه جده شديم حدود 8 ساعت معطل شديم و بسيار برايمان سخت بود.

وي ادامه داد: پس از 8 ساعت با حرف و حديث‌هاي فراوان وارد عربستان شديم كه معتقدم تمام اين برنامه ها از قبل تعيين شده بود، اما با اين شرايط بازي خوبي از خود به نمايش گذاشتيم.

بازيكن پرسپوليس خاطرنشان كرد:

در نيمه دوم نتوانستيم حملات حريف را كنترل كنيم و بايد بگويم كه آنها را دست‌كم گرفتيم و نتوانستيم از دروازه خود دفاع كنيم.

 

بادامكي گفت: موقعيت‌هاي خوبي به دست آورديم كه دروازه حريف را باز كنيم، اما در اين امر هم موفقيت چنداني نداشتيم و تنها يك بار به هدف خود رسيديم. البته همه ديدند كه داور يك پنالتي ما را نگرفت، اما در مجموع مي‌توانستيم بازي بهتري به نمايش بگذاريم.

وي در مورد مشكلات فرودگاه جده عنوان كرد: در آنجام هم از بازيكنان انگشت‌نگاري كردند و هم چشم‌نگاري. مسئولان پرسپوليس مي‌خواستند جلوي اين حركت را بگيرند، اما عربستاني‌ها با اين موضوع كنار نمي‌آمدند.
بازيكن پرسپوليس تاكيد كرد: عرب‌ها با اين كار به ما و تمام فوتباليست‌هاي ايراني توهين كردند، اميدوارم كه اين حركت ناشايست آنها را در تهران جبران كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)