مرجع خبری پرسپولیس : در روزی که پرسپولیس در جده با سه گل باخت به تعتقاد کارشناسان سنگربان سرخپوشان به دفعات مانع فروپاشی دروازه خود شد.

رحمان احمدی که در اواخر این بازی بدلیل فشار سنگین مسابقه دچار مصدومیت شد، در ارتباط با این دیدار و آخرین وضعیت خودش صحبت کرد:

بازی سنگین و دشواری را سپری کردید؟

فکر کنم روز بد ما بود و کل تیم در حد و اندازه های واقعی ظاهر نشدند وگرنه فاصله پرسپولیس و الاتحاد دو  یا سه گل نبود.

به گفته کادر فنی و کارشناسان، خط دفاعی پرسپولیس هماهنگ نبود، بخصوص روی آفسایدگیری ها؟!

قبل از مسابقه و در مرور کارهای تاکتیکی به گونه ای برنامه ریزی شده بود که تیم متکی به آفسایدگیری نباشد اما ناخودآگاه اصرار بر آفسایدگیری نمودیم اما با این حال باید کل تیم را در نتیجه رقم خورده مقصر دانست، نه فرد خاص یا فقط یکی از خطوط را.

نکته حائز اهمیت اینکه سنگربانان باید با ارتباط کلامی که بین خود و خط دفاع ایجاد می کنند، هماهنگی بین خطوط دفاعی را دو چندان جلوه دهند؟

اگر از بازیکنان سوال کنید نیز در این ارتباط پاسخ می دهند که من به حد کافی وقتی درون دروازه می ایستم با بچه ها بخصوص خط دفاع صحبت می کنم اما همانگونه که گفتم در برابر الاتحاد روز بد پرسپولیس بود.

در مورد خطای پنالتی که مرتکب شدید، توضیح می دهید؟

به نظر من داوری تا حدودی ضعیف عمل کرد و در صحنه ای که پنالتی مرا اعلام نمود، بازیکن تیم الاتحاد قبل از برخورد با من، توپ را به سمت دیگر فرستاده بود و نمی توانست در این صحنه تاثیرگذار باشد.

گفته می شود شاید احمدی به دلیل مصدومیت به بازی با پاس همدان نرسد؟

بعد از مسابقه به لحاظ درد شدیدی که از ناحیه کشاله پای راست داشتم حتی توان راه رفتن نیز نداشتم ولی خدا را شکر ظرف یکی، دو روز اخیر بهتر شده ام و اگر کادر فنی صلاح بداند مشکلی برای حضور در درون دروازه مقابل پاس ندارم و جا دارد از کادر پزشکی نیز تشکر کنم.

در بازی رفت که با تساوی خاتمه یافت درون دروازه بودی، نظرت راجع به بازی برگشت چیست؟

در بازی رفت نیز دچار بدشانسی شدیم و در دیداری که باید سه، چهار گل می زدیم در دقیقه 90 گل مساوی را دریافت نمودیم اما اکنون وضعیت فرق کرده و پرسپولیس در لیگ به انسجام تیمی لازم دست یافته است که طی 5 مسابقه، 13 امتیاز دریافت نموده ایم. به همین لحاظ باید با برتری در همدان رکورد پرسپولیس در لیگ بهبود یابد تا علاوه بر تلافی بازی رفت، جایگاه بهتری در جدول بدست آوردیم. ضمن اینکه پاس را نباید دست کم بگیریم چون این تیم در انتهای جدول چیزی برای از دست دادن ندارد و رو به بازی انتحاری خواهد آورد.

محرومیت حقیقی از همراهی پرسپولیس در مسابقات داخلی، فرصت را برای حضور داستانی بر روی نیمکت بوجود خواهد آورد، نظرت راجع به مسعود داستانی چیست؟

مسعود، دروازه بان با آتیه و جسوری است که در تمرینات نیز خوش درخشیده  است. وی با کسب تجربه بر روی نیمکت و درون دروازه تیم بزرگی به نام پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)