مرجع خبری پرسپولیس :  مسئولان باشگاه پرسپوليس براي انجام بازي خداحافظي كريم باقري با 4 تيم ايتاليايي و اسپانيايي وارد مذاكره شدند.

 

پس از خداحافظي كريم باقري ار فوتبال، مسئولان باشگاه پرسپوليس تصميم گرفتند از او در مراسم ويژه‌اي تقدير و تشكر كنند. از همين رو تصميم گرفته شد كريم باقري در يك ديدار دوستانه با يكي از بهترين تيم‌هاي اروپايي از فوتبال خداحافظي كند. اين بازي قرار بود چندي پيش برگزار شود اما به دليل اينكه كريم باقري همراه با تيم ملي در قطر حضور داشت اين كار انجام نشد.

علي اصغر مانوسي‌فر رئيس روابط بين‌الملل باشگاه پرسپوليس در اين باره اظهار داشت: حبيب كاشاني تاكيد دارد كه بايد شأن كريم باقري حفظ شود. از همين رو در اقدامي جديد با 2 تيم ايتاليايي و 2 تيم اسپانيايي وارد مذاكره شده‌ايم تا با توجه به برنامه‌ريزي كه داريم يكي از آنها را براي بازي خداحافظي كريم باقري به تهران بياوريم.

 

وي افزود: با توجه به اينكه مسابقات باشگاهي اروپايي در پايان ماه مي (خرداد) به پايان مي‌رسد قطعا بايد برنامه‌ريزي خودمان را براي آن زمان انجام دهيم تا پس از گذشت 2 يا 3 روز آنها را به تهران بياوريم. از يك طرف پرسپوليس در 3 جبهه سخت يعني ليگ قهرمانان آسيا، ليگ برتر و جام حذفي بايد به ميدان برود و اگر بخواهيم اين بازي را در آينده‌اي نزديك برگزار كنيم مشكل‌ساز خواهد شد.

مأنوسي‌فر عنوان كرد: به همين دليل برنامه‌ريزي‌هاي خودمان را انجام داده‌ايم تا انشاءالله پس از پايان ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا در ماه مي يكي از 4 تيم اروپايي كه با آنها وارد مذاكره شده‌ايم را به ايران بياوريم. قطعا براي خداحافظي كريم باقري حريف اروپايي پرسپوليس بايد به ايران بيايد چون مي‌خواهيم اين بازيكن مقابل هواداران اين تيم چارچوب زمين چمن ورزشگاه آزادي را در مقابل هواداران ببوسد و فوتبال را رسما كنار بگذارد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)