جای مصدومان به خوبی پر خواهد شد

 

مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي گفت: بازيكنان خوبي داريم كه مي‌توانند جاي مصدومان ما را در بازي مقابل پاس پر كنند.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره ديدار فرداي اين تيم مقابل پاس همدان در هفته بيست و پنجم ليگ برتر و مصدوميت تعدادي از بازيكنان پرسپوليس اظهار كرد: مطمئنا نبودن برخي از بازيكنان اصلي ما در اين بازي به ما ضربه خواهد زد اما بازيكنان ديگري هستند كه مي‌توانند جاي آنها را پر كنند و اصلا يك تيم در اين جور مواقع خود را نشان مي‌دهد.

 

وي با بيان اينكه رحمان احمدي به اين بازي مي‌رسد، درباره مشكلات خط دفاع پرسپوليس گفت: البته به نظر من مدافعان ما در بازي با الاتحاد خيلي هم بد كار نكردند.

 

در اين دو سه روز نمي‌توانستيم روي مشكلات خط دفاع كار بخصوصي انجام دهيم و فقط مي‌توانستيم ريكاوري كنيم اما تنها اين مسئله را كه بازيكنان بدانند كارشان را چگونه انجام دهند، به آنها گوشزد كرديم. به هر حال وقتي اتفاقي مي‌افتد خيلي چيزها خود را نشان مي‌دهد.

 

 

حسين عبدي در رابطه با پاس هم گفت: پاس اكنون در شرايط مساعدي قرار ندارد. با توجه به اينكه آنها در اين بازي ميزبان هستند، مطمئنا چشم به 3 امتياز بازي دارند. هر دو تيم به فكر موقعيت خود در جدول هستند و مي‌توانيم بازي زيبايي را شاهد باشيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آمدن مياچ چه تاثيري در روند كاري پرسپوليس داشته گفت: اين سوال را علي دايي بايد پاسخ دهد چرا كه او مياچ را آورده است و ممكن است صحبت‌هاي من تا حدودي با نظرات او فرق داشته باشد.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت‌وگويش درباره كم شدن تعداد تماشاگران بازي‌هاي فوتبال در ايران هم گفت: اين موضوع مي‌تواند دلايل زيادي داشته باشد. بخشي از آن به نوع بازي تيم‌ها بازمي‌گردد و نتايج ضعيفي كه تيم‌هايي چون استقلال و پرسپوليس بعضي مواقع كسب مي‌كنند. همچنين اينكه تلويزيون همه بازي‌ها را نشان مي‌دهد، دليل خوبي براي نيامدن به ورزشگاه است چرا كه مردم مي‌توانند بازي‌ها را با كيفيت خوب از تلويزيون ببينند.

 

 عدم خصوصي شدن باشگاه‌ها و امكانات ضعيف ورزشگاه‌ها نيز در كنار اين عوامل مزيد بر علت شده است. يادم مي‌آيد زماني كه خودم بازي مي‌كردم براي يك بازي كم اهميت در جام باشگاه‌هاي تهران حداقل 60 هزار نفر به ورزشگاه مي‌آمدند و اين شايد نشان از اين داشته باشد كه طرز تفكر مردم به مرور زمان عوض شده است.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)