امروز بازیکن 17 ساله بازی دادم / شرایط روحی نادر احمدی را درک میکنم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي انتخاب ليدر تيم‌ها بايد افرادي را گزينش كنيم كه جوانان را در مسير درست هدايت كنند.

 

علي دايي پس از برتری  برابر پاس همدان در نشست خبري گفت:  ما فريب شرايط جدول ليگ را نخورديم و اينكه پاس آخرين تيم جدول است.  اميدوارم اين تيم بتواند امتيازهاي لازم را جمع كند زيرا حيف است تيمي به اين بزرگي و با سابقه در چنين شرايطي باشد. در ديدار امروز مستحق برد بوديم. بازي خيلي سنگيني بود؛ ما مي‌خواستيم به صدر جدول نزديك شويم و پاس هم مي‌خواست از انتهاي جدول جدا شود كه 3 امتياز را ما گرفتيم.

سرمربي پرسپوليس با اشاره به غيبت چند بازيكن اصلي اين تيم گفت: 5 بازيكن اصلي خود را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداشتيم با اين حال بازيكنان بازي خوبي انجام دادند و نشان داديم كه با يكدلي و همدلي مي‌توانيم كارهاي بزرگي انجام دهيم و امروز هم نتيجه گرفتيم و تا از شرايط بد نيم فصل اول جدا شويم. امروز 3 امتياز با ارزش گرفتيم و هدفمان اين راست كه به صدر جدول نزديك شويم و هدف ديگري نداريم.

دايي در مورد اهانت برخي تماشاگران در شهرستان‌ها به بازيكنان و مربيان تيم‌هاي ميهمان گفت: اول بايد از مردم خوب همدان تشكر كنم. امروز شاهد يكي از بهترين فضاها در ورزشگاه بوديم كمتر چنين جوي را در شهرستان‌ها شاهديم. در بوشهر متاسفانه انواع و اقسام توهين‌ها و بي‌احترامي‌ها و ناسزاها به ما داده شد. متاسفانه شرايط فرهنگي حاكم بر ورزشگاه‌ها چنين حكم مي‌كند كه به بازيكنان و مربيان توهين شود و اگر بازيكنان عكس‌العمل نشان دهند با آنها برخورد جدي مي‌شود.

دايي تاكيد كرد: اگر فقط اسم باشگاه‌ها فرهنگي ورزشي نبود خيلي بهتر بود. به نظرم هيچ باشگاهي در جهت فرهنگسازي اقدامي انجام نداده و فقط حرف مي‌زنيم و شعار مي‌دهيم. بايد براي انتخاب ليدر گزينش انجام دهيم و افرادي ليدر شوند كه جوانان ما را در مسير درست حركت دهند در شهرستان‌ها و حتي ورزشگاه آزادي گاهي اوقات موجي از يك نقطه شروع مي‌شود و جوان 14 و 17 ساله تحت تأثير اين موج قرار مي‌گيرند بايد اين فضا را تغيير دهيم و كساني را به عنوان رهبر يك گروه تماشاگر انتخاب كنيم كه جوانان را درست هدايت كنند و اگر شعار نامربوط سر داده مي‌شود مردم جلوي آنرا بگيرند در آن صورت ديگر شاهد چنين توهين‌هايي نخواهيم بود.

دايي افزود: امروز رحمان احمدي را با وجود مصدوميت به ميدان فرستادم اگر عليرضا حقيقي بود چنين ريسكي را در درون دروازه پرسپوليس نمي‌كردم زيرا امكان داشت احمدي را از دست بدهم. با محروميت بازيكنان مسائل درست نمي‌شود اين همه حرف زديم اما گوش شنوايي نبود.

سرمربي پرسپوليس در مورد ديدارهاي آينده اين تيم گفت:‌ هم ديدار در ليگ برتر براي ما مهم است كه متاسفانه محمد نوري را هفته آينده به دليل محروميت در ليگ برتر نداريم. از سوي ديگر مي‌خواهيم در ليگ قهرمانان آسيا با برتري برابر الوحده امارات شكست اول خود را در اين مسابقات جبران كنيم باخت 3 بر يك در بازي اول در شأن پرسپوليس نبود. ما هم در ليگ، هم در جام حذفي و هم در ليگ قهرمانان آسيا اميدوارانه بازي خواهيم كرد.

دايي درباره علت تعويض دوباره سعيد حلافي در نيمه دوم گفت: مجبور بودم او را تعويض كنم زيرا پاس به بازي هوايي رو آورد و حتي دروازه‌بان اين تيم نيز به محوطه جريمه ما آمد به همين دليل سكوبرت را به ميدان فرستادم كه او نيز در همين چند دقيقه پاياني مسابقه مثمر ثمر بازي كرد.

سرمربي پرسپوليس در مورد درگيري خود با نادر احمدي بازيكن تيم پاس در اواخر مسابقه گفت: بازيكن تيمم را جلوي چشم خودم زدند و از بازيكن پاس انتظار داشتم بازي جوانمردانه انجام دهد كه چنين كاري نكرد اگر پاس 20 امتياز هم مي‌گرفت چه اتفاقي مي‌افتاد؟ فوتبال آنقدر ارزش ندارد كه بازي جوانمردانه را به خاطر مصدوميت بازيكن حريف انجام ندهيم. احمدي در آن شرايط نتوانست خودش را كنترل كند زيرا تحت فشار بود. پاس در انتهاي جدول است و من به اين او حق مي‌دهم. در فوتبال چنين چيزهاي عادي است.

دايي در مورد اختلافش با مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: درحال حاضر من سرمربي پرسپوليس هستم و به سؤالات شما پاسخ مي‌دهم. من و كاشاني با يكديگر دوست هستيم و اين شايعه‌ها زياد است. كاشاني رفيق 18 ساله من است و اين رفاقت بيشتر از هر چيزي ارزش دارد. من و كاشاني مشكلي با هم نداريم. باشگاه تا آنجا كه توانسته ما را حمايت كرده است. اين نشان مي‌دهد كه در تيم ما همه چيز سر جاي خود است زيرا ما خوب نتيجه گرفته‌ايم و موفق شده‌ايم. مطمئن باشيد اگر من با كسي در باشگاه مشكل داشتم يك دقيقه هم در آن باشگاه نمي‌ماندم و كاشاني هم مديرعامل است و اگر با من مشكل داشته باشد مي‌تواند راحت من را كنار بگذارد برخي به اين مسائل دامن مي‌زنند ولي وقتي پرسپوليس نتيجه مي‌گيرد نشان مي‌دهد كه همه چيز سر جاي خودش است.

وي تاكيد كرد: من و كاشاني صميمانه با هم هستيم و براي موفقيت پرسپوليس كار مي‌كنيم و خيلي مسائل را حل مي‌كنيم.
دايي در مورد حضور يك بازيكن 17 ساله در تركيب امروز پرسپوليس اظهار داشت: حدود يكسال و اندي است كه در پرسپوليس هستم و اگر بمانم خيلي چيزها را درست مي‌كنم. امروز بازيكن 17 ساله در چنين ميدان سختي بازي كرد و انتظارات را به خوبي برآورده كرد. از اين جوانان زياد داريم. امروز بايد از سامان آقازماني بگويم كه با وجود آنكه پستش دفاع راست نيست بازي خوبي را انجام داد. در اين پست ما كمبود داريم محمد هنوز به شرايط مطلوب نرسيده است و حميد علي عسكر را به تيم اميد داده‌ايم. من اعتقاد دارم اگر به جوانان ميدان بدهيم از اين كارمان پشيمان نخواهيم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)