برای حمایت از دایی حاضر شدیم و احمدی مجبور به عذرخواهی شد

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک گلزن و بازيساز تيم فوتبال پرسپوليس که نقش بسزايي را در پیروزی پرسپولیس ایفا کرد گفت: تنها چيزي كه در اين ديدار براي ما مهم بود، كسب 3 امتياز و صعود يك پله اي در جدول رده بندي بود كه به آن دست يافتيم.

 

محمد نوری در مورد گلزني اش افزود: خدا را شكر توانستم هم گل بزنم و هم برنده ميدان باشيم و در جمع مدعيان اصلي قهرماني قرار بگيريم اما من هر وقت گل مي زنم به حساب خودم نمي گذارم بلكه زحمت و تلاش همه همبازيانم است و اين گل روي كار زيباي حسين بادامكي به ثمر رسيد.

 

نوري در ادامه گفت: گل هاي ما روي حركات كار شده در تمرينات بود و ما به خوبي مي دانستيم كه بايد از عمق دفاع حريف، به هدف برسيم.

 

 

هافبك پرسپوليس درباره توهين بازيكن حريف به علي دايي افزود: بازيكن تيم پاس به سرمربي ما توهين كرد و ما به حمايت از علي دايي در صحنه حاضر شديم و بازيكن حريف نيز فهميد كه كار اشتباهي را انجام داده و در همان لحظه از سرمربي پرسپوليس عذرخواهي كرد.

 

نوري در پايان ادامه داد: با اين برد انگيزه ما براي بازيهاي آينده دوچندان شد و توانستيم دوباره جزو مدعيان قهرماني قرار بگيريم و به قهرماني بيشتر اميدوار شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)