مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: 3 امتياز اين بازي براي پاس،‌ بسيار مهم بود و آنها به نوعي انتحاري بازي مي‌كردند.

 

سامان آقازماني درباره ديدار اين تيم با پاس همدان،‌ تصريح كرد: برخلاف تصور عمومي،‌ بازي با تيم‌هاي پايين جدول،‌ دشواري‌هاي خاص خود را دارد و اين تيم‌ها به هيچ عنوان از پيش بازنده نيستند. بلكه با انگيزه‌اي مضاعف مي‌آيند تا با نتيجه گرفتن در برابر تيمي مثل پرسپوليس، نتايج و روحيه تيم‌شان را بازسازي كنند.

 

وي افزود: پرسپوليس در برابر پاس بازي سختي را پيش رو داشت كه خدا را شكر توانستيم با كنترل بازي، از زمين حريف با دست پر بر گرديم.

 

بازيكن جوان تيم فوتبال پرسپوليس درباره قرار گرفتن بازيكنان ذخيره و جوان اين تيم در تركيب اصلي در بازي با پاس،‌گفت: تركيبي كه در اين بازي به ميدان رفت نشان دهنده اعتقاد و اعتماد بالاي آقاي دايي به جوانان است و حركتي شجاعانه بود. به نظرم اين كار، بزرگي آقاي دايي را مي‌رساند.

 

آقازماني افزود: پرسپوليس علاوه بر ليگ در كوران مسابقات آسيايي نيز قرار دارد و ميدان دادن به جوانان تيم مي‌تواند پشتوانه‌اي منطقي براي تيم باشد. بازيكنان ذخيره پرسپوليس فاصله اي با بازيكنان اصلي ندارند پرسپوليس با يك تيم كامل و آماده نگراني براي حضور در 3 جام نخواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)