سه شنبه 25 فروردین(11:20) 

مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه پرسپوليس ضمن تكذيب مذاكره با دينزلي گفت: اجازه بدهيد نلو وينگادا

 كارش را انجام دهد.

عباس انصاري فرد تصريح كرد: پس از موفقيت پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا و برد مقابل پيكان عده‌اي به دنبال تفرقه افكني و حاشيه سازي براي ما هستند. آنها اين بار بحث حضور دينزلي را مطرح كردند و مي خواهند از اين طريق ما را به حاشيه ببرند.


وي با تكذيب هر گونه مذاكره با دينزلي اظهار داشت: از همه خواهش مي كنم اجازه دهند وينگادا به كارش برسد. اين مربي تاكنون عملكرد خوبي داشته و از وي رضايت داريم.

انصاري فرد ادامه داد: عده‌اي از موفقيت پرسپوليس ناراحت مي شوند و مي خواهند با كارهاي غير حرفه اي مانع نتيجه گيري ما شوند. در سال‌هايي كه در فوتبال حضور دارم برايم عادي شده كه عده اي به دنبال ايجاد مشكل هستند. ما كار خودمان را انجام مي دهيم و به اين مسائل توجهي نداريم.

مديرعامل پرسپوليس درباره شايعه اختلاف با هدايتي تاكيد كرد: اين موضوع صحت ندارد. ما همواره در جلسات هيات مديره يكدل و هماهنگ كنار يكديگر مي نشينيم. حرف هايي هست كه بايد به يكديگر بزنيم اما اسم آن اختلاف نيست چرا كه اگر آن حرف ها نباشد آنوقت برگزاري جلسات معنايي نخواهد داشت. هدايتي كمك زيادي به پرسپوليس كرده است.


وي درباره ادامه حضور وينگادا در پرسپوليس گفت:

 اين مسئله را به پايان فصل موكول كرده ايم. از زماني كه وينگادا به ايران آمد اعلام كرديم وي تا پايان فصل جاري در پرسپوليس خواهد بود و پس از آن درباره آينده كاري اش تصميم گيري خواهيم كرد اما آنچه مسلم است اين است كه از عملكرد او رضايت داريم.
مديرعامل پرسپوليس در خصوص وضعيت اين تيم عنوان كرد: خوشحالم بازيكنان مقابل پيكان توانستند دست پر از ميدان خارج شوند. ما هنوز اميدواريم كه بتوانيم با ايستادن در رتبه سوم سهميه آسيا را به دست بياوريم. پرسپوليس در ليگ امتيازاتي را از دست داد و حالا حسرت آنها را مي‌خوريم.
انصاري فرد با اشاره به بازي كريمي و گلزني خليلي مقابل پيكان تاكيد كرد: خوشحالم كه اين دو همانند ساير بازيكنان در خدمت پرسپوليس هستند و ما از عملكرد آنه رضايت داريم. خليلي پس از مدت‌ها پايش به گلزني باز شده و اين يك خبر خوب براي هواداران است.
وي اضافه كرد: پس از دست دادن قهرماني در ليگ برتر تمام هدف ما موفقيت در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا است تا بتوانيم از اين طريق دل هواداران را شاد كنيم.
انصاري فرد با اشاره به بازي روز دهم ارديبهشت مقابل سپاهان در جام حذفي تصريح كرد: ما در ميدان مسابقه حرف هايمان را خواهيم زد. فكر نمي‌كنم حاشيه سازي و ايجاد جنگ رواني به سود سپاهان باشد.
مديرعامل پرسپوليس درباره جذب بازيكنان جديد و مذاكره با چند بازيكن گفت: با هيچ بازيكني تاكنون صحبت نكرده ايم. در بعضي از پست ها ضعف داريم اما تا پايان فصل صبر مي‌كنيم و پس از آن با گزينه هاي مورد نظر وارد مذاكره خواهيم شد.
انصاري فرد درباره شايعه تباني با راه آهن در هفته پاياني ليگ برتر خاطرنشان كرد: من و برادرم اهل تباني نيستيم. محمد حسن در راه آهن به موفقيت تيمش فكر مي كند و من هم خواهان موفقيت پرسپوليس هستم. اين شايعات به هيچ وجه صحت ندارد. مطمئن باشيد در هفته پاياني ليگ يكي از بازي هاي خوب پرسپوليس را مقابل راه خواهيد ديد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)