مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در تهران بلايي سر الاتحاد مي‌آوريم كه همه هواداران لذت ببرند.

 

سپهر حيدری در خصوص بازي مقابل شهرداري تبريز اظهار داشت: بعد از يك برد شيرين مقابل پاس‌همدان، در شرايط بسيار مطلوبي قرار داريم و خودمان را آماده مي‌كنيم تا با يك بازي زيبا و هوادارپسند مقابل شهرداري تبريز برگزار كرده و 3 امتياز بازي را كسب كنيم.

وي افزود: ما قول داده بوديم كه خودمان نتايج بد گذشته را جبران خواهيم كرد و با يك نتايج خوب دوباره در كورس تيم‌هاي بالاي جدول قرار خواهيم گرفت. به قول خود عمل كرديم و خدا را شكر پرسپوليس يكي از مدعيان قهرماني است.

حيدري درباره انتقاد برخي كارشناسان از خط دفاعي پرسپوليس گفت: شما به من بگوييد خط دفاعي پرسپوليس چه مشكلي دارد؟ پرسپوليس در اين چند بازي عملكردش را به نمايش گذاشته است. ما 6 مسابقه‌ قبلي فقط سه گل خورده‌ايم كه همه گل‌ها از روي ضربات ايستگاهي بوده است، يعني دروازه‌بان و دفاع اصلا نمي‌توانستند كاري روي آن گل‌ها انجام دهند.

حيدري ادامه داد: يكي از گل‌ها نيز در بازي برابر پاس همدان بود كه توپ پس از برخورد به من وارد دروازه شدو هر فردي دیگری هم بود آن توپ به پايش مي‌خورد و وارد دروازه‌ مي‌شد. اگر از 4متري توپي بزنم كه به شما برخورد كند امكان دارد هر اتفاقي برايش بيفتد.

حيدري خاطرنشان كرد: قبول دارم مقابل الاتحاد خوب بازي نكرديم. همه بد بوديم و فقط يك نفر را نمي‌شود مقصر دانست آن هم قول مي‌دهيم همان بلايي را كه الاتحاد سر ما آورد بدتر از آن را در خانه سر آنها بياوريم تا مردم لذت ببرند. مطمئن باشيد دنبال اين هستيم تا آمادگي بهتر پيدا كنيم تا در 5 بازي آينده ليگ قهرمانان آسيا به نتيجه دلخواه برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)