رامین رضاییان ، بازیکن سابق تیم پرسپولیس و حال حاضر الشحانیه قطر مهمان برنامه پربیننده و محبوب دورهمی به مجری گری مهران مدیری است و صحبت های جالبی داشته است.

رضاییان گفت: من در دو سالی که در تیم پرسپولیس حضور داشتم واقعا رایگان بازی کردم و به این کار هم افتخار می کنم. لب و دهن نباشیم همیشه سعی کنیم کاری را که دوست داریم انجامش بدهیم. همیشه آدم با انجام و عملکردش کاری را نشان می دهد. من فکر می کنم عملکردم همیشه در زمین ثابت کننده بود.

وی افزود: جدا شدن من از پرسپولیس برای بی تجربگی من بود. کاری کردم که فکر نمی کردم این همه بین هواداران محبوب باشم. روزی که از باشگاه پرسپولیس به ترکیه رفتم، واقعا روز های بدی را تجربه کردم. اگر روزی به عقب برگردیم هیچ وقت این کار را نمی کنم و این اتفاقات تبدیل به تجربه می شود. شب های بدی را در کشور ترکیه داشتم که با کودتا در آنجا همراه بود. وقتی طارمی برگشت من هم گفتم هرجور که شده باید به پرسپولیس برگردم. خیلی شخصیتم خرد شد و وضعیت روحی بدی داشتم اما ارزشش را داشت و می خواستم دوباره دل هواداران را که شکستم به دست بیاورم و با آن پنالتی معروف با طارمی مقابل سپاهان و پنالتی چیپ به فروزان توانستم این کار را بکنم.

رضاییان درباره بازگشت به فوتبال ایران گفت: دو سال دیگر با الشحانیه قرارداد دارم . سالی که قرار بود از بلژیک برگردم وارد ایران شدم و پیشنهادهای بالایی داشتم اما ترجیح دادم قبول نکنم و اگر قرار است یک روز برگردم ایران برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کنم. من همیشه اعتقاد دارم نمی شود پیش بینی کرد اما قول می دهم بعد از قطر اگر بخواهم به فوتبال ایران برگردم مطمئنا اولین تیمی که بخواهم به آن بروم پرسپولیس است چون آن را خیلی دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)