مرجع خبری پرسپولیس : حسين عبدي گفت: شهرداري با توجه به موقعيتش در جدول، چيزي براي از دست دادن ندارد اما ما هم هر سه امتياز بازي را مي‌خواهيم.

 

مربي تيم فوتبال پرسپوليس درباره آخرين شرايط اين تيم پيش از ديدار با شهرداري تبريز در هفته بيست و ششم ليگ برتر اظهار كرد: توانستيم يك برد خوب را مقابل پاس به دست بياوريم كه با تلاش زياد بازيكنان و كادر فني و تداركات حاصل شد و واقعا همه براي اين پيروزي تلاش كردند.

وي ادامه داد: اين برد با توجه به اينكه تيم‌هاي بالاي سر و پشت سر ما مساوي كرده بودند، براي ما خيلي مهم بود. ما در اين چند روز سعي كرديم كه هم ريكاوري بدني و هم ريكاوري رواني انجام دهيم تا بازيكنان براي بازي بعد آماده شوند.

وي درباره شهرداري تبريز هم گفت: آن‌ها هم يك بازي سخت در هفته قبل داشتند و اين ديدار براي هر دو تيم مهم است. با يك تيمي بازي داريم كه در رده‌هاي آخر جدول است و معمولا اين گونه تيم‌ها چيزي براي از دست دادن ندارند و با انرژي خاصي بازي مي‌كنند. مربي اين تيم نيز درخشان است كه همبازي من بوده و يكي از پرسپوليسي‌هاي واقعي است و افتخار مي‌كنم كه زماني با او همبازي بوده‌ام و حتي در مقطعي شاگرد او بوده‌ام.

عبدي درباره بازي‌هاي بعدي پرسپوليس گفت: به هر حال هنوز 9 بازي باقي مانده و هر بازي براي ما حكم يك فينال را دارد. سعي مي‌كنيم تمام تلاش خود را به كار گيريم تا بهترين نتايج را به دست آوريم و حاشيه‌هايي را كه در اين فصل از همه‌جا براي پرسپوليس درست شد، پشت سر بگذاريم چرا كه نام پرسپوليس در ميان است و در اين جا فرد هيچ اهميتي ندارد. همه براي موفقيت پرسپوليس تلاش خواهيم كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)