مرجع خبری پرسپولیس : کریم باقری در گفت و گوی نوروزی گفته است آدم خوش قیافه فوتبالیست نمی شود اما اکثر فوتبالیست ها را می توان در میان زشت ترین ها جا داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از 90؛ باقری سال 89 را از نظر ورزشی سال خوبی نمی داند چون در نیمه های فصل از تیم محبوبش جدا شده و از فوتبال خداحافظی کرده اما می گوید در زندگی شخصی اش سال بدی را پشت سر نگذاشته است.

 

کریم در مورد اینکه می گوید آدم خسیسی است پاسخ می دهد: چه کسی گفته من خسیس هستم؟ من هر وقت لازم باشد پول خرج می کنم. بین فوتبالیست ها آدم خسیس نمی شناسم اما مهرداد میناوند از همه دست و دلبازتر است.

 

باقری می گوید از میان دوستانش سال نو را اول به افشین پیروانی تبریک خواهد گفت: افشین دوست صمیمی من است ضمن اینکه با هم همسایه هستیم و روابط بسیار خوبی داریم.

 

کریم می گوید: من در حال حاضر در خیابان فرشته زندگی می کنم و بهترین جای دنیا برایم همینجاست. بعضی ها تهران را بهترین جای دنیا می دانند و بعضی ها خارج از کشور را ترجیح می دهند اما من علاقه ای به زندگی در خارج از کشور ندارم.

 

باقری می گوید: اولین ماشینم یک پیکان بود که هدیه گرفتم. بعد از آن پراید، پژو، زانتیا، سانتافه، بنز، بی ام و و پورشه داشته ام؛ هنوز هم بی ام و و پورشه را دارم.

 

باقری می گوید فقط یک خط موبایل دارد: هر چند خط بیشتر داشته باشی حاشیه هایت بیشتر است. برای خرید گوشی بین 50 تا 100 هزار تومان بیشتر هزینه نمی کنم. الان هم یک نوکیا 8800 قهوه ای رنگ دارم. اهل اس ام اس بازی نیستم مگر کار مهمی داشته باشم یا بخواهم خبری را برسانم.

 

کریم می گوید بهترین فیلمی که تا کنون دیده پدرخوانده است. ثریا قاسمی و فاطمه معتمد آریا را سرآمد بازیگران خانوم می داند اما از آقایان شخصی را نام نمی برد.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس می گوید هوای حساب بانکی اش را دارد و مرتب آن را چک می کند ، سالی 10 میلیون تومان هم برای خرید لباس هایش هزینه می کند.

 

باقری کار کردن با علی پروین را بی نظیر می داند و می گوید فضای رختکن پروین با بقیه متفاوت است مخصوصا وقتی تیم نتیجه نمی گیرد سلطان از ادبیات خاص خودش استفاده می کند.

 

کریم می گوید کاری جز فوتبال بلد نیست و در هر صورت شغلی بجز فوتبال انتخاب نمی کرد…

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)