مرجع خبری پرسپولیس : مربي پرسپوليس گفت: فرهاد مجيدي را از استقلال بگيريد آن وقت ببينيد چه اتفاقي براي اين تيم مي‌افتد.

 

ژلكو مياچ اظهار داشت: باتوجه به اينكه در بازي اول مقابل الاتحاد عربستان نتيجه را واگذار كرديم براي اينكه در شرايط صعود بمانيم بايد روز چهارشنبه يك بازي خوب و منطقي مقابل الوحده به نمايش بگذاريم. مي‌دانيم آنها تيم بسيار خوبي هستند و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند.

وي افزود: من بازي اين تيم مقابل الشباب امارات را ديده‌ام. آنها سه بر يك به پيروزي رسيدند. اين بازي نكات بسيار ريزي داشت كه همه را يادداشت برداري كردم تا در دستور كار خودمان براي بازي روز چهارشنبه قرار دهيم.

مياچ با اشاره به ديدار برابر شهرداري تبريز عنوان كرد:‌ در بازي مقابل شهرداري تبريز 8 فرصت صد در صد گل خود را از دست داديم. فيلم بازي را چندين بار آناليز كردم و به نظر من در نيمه اول بايد با نتيجه 5 بر صفر شهرداري را شكست مي‌داديم.

اين مربي خاطرنشان كرد: اگر خودتان بازي را آناليز كنيد متوجه حرف‌هاي من مي‌شويد. در چند بازي گذشته مشكل ما تا حدودي گل‌زني بوده است.

وي در جواب اين سؤال كه چرا حريفان مشكلات شما را فقط در خط دفاعي ديده‌اند گفت: من از شما مي‌پرسم تيم‌هايي كه روي خط دفاعي ما زوم مي‌كنند آيا شانس خاصي داشتند؟ ما در برخي از بازي‌ها در 5 قدمي دروازه نمي‌توانيم توپ را به گل تبديل كنيم. من براي شما مثالي مي‌زنم. در دقيقه 20 هادي نوروزي يك توپ را از دست داد. در يك صحنه ديگر بازيكن ما از 12متري با حريف تك به تك شد اما توپ به گل تبديل نشد. در دقيقه 31 بازي باز هم يك فرصت طلايي را از دست داديم. همين طور بادامكي و چند فرصت ديگر.

مياچ تاكيد كرد: در يك بازي مگر بايد چند فرصت بدست بياوريم تا به گل تبديل شود؟ در بازي مقابل شهرداري تبريز 8 فرصت طلايي را از دست داديم كه اگر 5 تاي آن گل مي‌شد نتيجه پرگل نفع ما بود. پس مشكل ما فقط اين است كه گل نمي‌زنيم و دليل ديگري وجود ندارد. اين موضوع فقط براي نيمه اول بازي بود و ربطي به نيمه دوم نداشت.

دستيار دايي در جواب اين سؤال كه آيا براي بازي با الوحده تصميمي داريد تا مشكلات رفع شود گفت: بازيكنان بايد بدانند كه در شرايط حساسي هستند. من و علي دايي نمي‌توانيم براي آنها گلزني كنيم. اي كاش علي دايي 20كيلو لاغرتر بود آن وقت به شما مي‌گفتم كه چه اتفاقي براي رفع مشكل گلزني پرسپوليس مي افتاد. حداقل به شما قول مي دهم كه علي دايي سه يا چهار گل در بازي مقابل شهرداري براي ما به ثمر مي‌رساند.

وي اضافه كرد: اگر علي دايي جاي بادامكي، نوروزي و فشنگچي بود من شك ندارم مي‌توانست موفق‌تر باشد اما فوتبال است و الان دايي فقط يك مربي است. شما چرا نمي پرسيد در بازي مقابل شهرداري تبريز چرا ما وحيد هاشميان، غلامرضا رضايي و علي عسگر را در اختيار نداشتيم. اين نفرات از بازيكنان تأثيرگذار ما هستند و اين هم دليلي بر عدم موفقيت ما بود.

مياچ يادآور شد: شما اگر مجيدي را از استقلال بگيريد اين تيم با مشكل بزرگي مواجه خواهد شد. فقط يك مجيدي را از استقلال بگيريد آن وقت ببينيد چه اتفاقي مي‌افتد. اگر 4بازيكن فيكس آنها بيرون بيايد مشكل خاصي نيست اما اگر مجيدي بيرون بيايد شرايط استقلال فرق مي‌كند و مشكل بزرگ برايشان به وجود مي‌آيد.

مربي پرسپوليس اظهار داشت:‌ اگر موفق شويم در دربي 70 مجيدي را خنثي كنيم 50 درصد از مشكل ما براي رسيدن به موفقيت رفع مي‌شود و مي‌توانيم موفق شويم.

مياچ در پايان در جواب اين سؤال كه چرا تعداد هواداران در ورزشگاه‌هاي ايران نسبت به گذشته كمتر شده گفت: ما اگر در نيم فصل به نتايج لازم مي رسيديم شايد شرايط اين طور نمي‌شد. پرسپوليس باشگاهي است كه هواداران دوست دارند هميشه براي موفقيت بجنگد و از آن قهرماني مي‌خواهند. در حال حاضر متأسفانه ما در اين شرايط نيستيم و 8 امتياز با تيم اول جدول فاصله داريم. اين مشكلي است كه براي ما به وجود آمده است. اگر اكنون در صدر جدول بوديم به جاي 10 هزار نفر 30هزار نفر در ورزشگاه حضور پيدا مي‌كردند كه اميدوارم در آينده اين اتفاق بيفتد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)