چشم انتظار هوادارانیم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي مقابل الوحده مشكل گلزني پرسپوليس را حل مي‌كنيم.

 

محمد نوري در خصوص بازي مقابل الوحده امارات در دومين مسابقه از مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: پس از اينكه 2 امتياز شيرين را در بازي مقابل شهرداري تبريز از دست داديم تمام فكر و ذكرمان اين است تا در ليگ قهرمانان آسيا ناكامي بازي اول برابر الاتحاد عربستان را جبران كنيم.

وي افزود: به نظر من الوحده هم مي‌تواند تيم خطرناكي براي ما باشد. آنها به تهران آمد‌ه‌اند تا هر طوري شده حداقل به يك امتياز برسند، به همين دليل من شك ندارم روي به بازي‌هاي دفاعي خواهند آورد.

نوري ادامه داد: از هافبك‌هاي الوحده شناخت چنداني ندارم اما مطمئن باشيد بهترين بازي خود را به نمايش مي‌گذارم تا پرسپوليس موفق شود. كسب اين 3 امتياز تولد دوباره پرسپوليس در ليگ قهرمانان آسيا خواهد بود تا در ديدار بعدي راحت‌تر به مصاف بنيادكار برويم.

نوري در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه آزادي نيز گفت: درست است كه اين بازي در يك روز غير تعطيل برگزار مي‌شود، اما ما چشم ‌انتظار حضور هواداران بيشمار در ورزشگاه آزادي هستيم. بايد ثابت كنيم كه بيشترين هوادار را در آسيا داريم. من مطمئنم در اين شرايط سخت هواداران ما را حمايت خواهند كرد تا به 3 امتياز بازي برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)