مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: پرسپولیس در تمام دقایق مسابقه برنامه داشت ولی در خط حمله یک بازیکن مثل علی دایی را کم داشت.

 

هيكز برگر پس از تساوي يك بر يك الوحده برابر پرسپوليس در ورزشگاه آزادي عنوان كرد: از نظر من بازي زيبا و جالبي بود، ما حتي لياقت گرفتن هر 3 امتياز اين ديدار را داشتيم. از تلاش تمام بازيكنان راضي هستم و بازي كردن در اين جو ورزشگاه را ستودني مي‌دانم.

وي ادامه داد: جو ورزشگاه سنگين بود و هواداران بسيار زيادي حضور داشتند و اين موضوع زيبايي فوتبال را نشان مي‌دهد و من بابت اين حضور هواداران لذت بردم.

 

سرمربي الوحده درباره اينكه بازيكنانش وقت‌كشي بسياري در اين ديدار انجام دادند، خاطرنشان كرد: اين موضوع نظر شما خبرنگاران است و من به آن احترام مي‌گذارم. همان‌طور كه گفتم ما در اين ديدار بايد پيروز مي‌شديم. بازيكنان شما هم همه چيز را در اين ديدار رعايت نكردند و برخي دقايق خود را بي‌مورد روي زمين مي‌انداختند.

هيكز برگر افزود: در هر صورت در برخي موارد با شما موافقم. من هم دوست نداشتم به اين اندازه بازي توقف داشته باشد و به نظرم كمي دور از حد معمول بود اما نكته‌اي كه بايد بگويم اين است كه پرسپوليس 95 دقيقه فرصت داشت به گل دست يابد و پيروز شود.

برگر يادآور شد: حق داريد كه از اين نتيجه ناراحت باشيد اما من هم زماني كه بازيكنم از دروازه‌بان پرسپوليس عبور مي‌كند و توپ را به گل تبديل نمي‌كند، ناراحت مي‌شوم.

وي تصريح كرد: هدف ما كسب يك امتياز نبود. پرسپوليس در خانه واقعا تيم قوي‌اي است و در تمام نقاط خوب بازي مي‌كند. صادقانه بايد يك موضوع را بگويم كه اين تيم در تمامي موارد برنامه داشت اما در خط حمله كسي مثل علي دايي را كم داشت.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)