مرجع خبری پرسپولیس : مربي صربستاني تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بايد در امر گلزني بهتر عمل كنيم تا به راحتي پيروزهاي خود را از دست ندهيم.

 

ژلكو مياچ خاطرنشان كرد: متاسفانه دوار ژاپني يك پنالتي مسلم را به سود ما اعلام نكرد تا همچون ديدار با شهرداري تبريز يك پيروزي را از دست بدهيم. پرسپوليس بازي هاي خوبي را به نمايش مي گذارد اما بايد طي روزهاي آينده مشكل گلزني تيم را با انجام تمرينات اختصاصي برطرف كنيم.

مياچ در خصوص اينكه اعلام كرده بود علي دايي مي تواند مشكل گلزني پرسپوليس را برطرف كند اظهار داشت: دايي يك گلزن مادرزادي است و اگر چند كيلوگرم سبكتر بود در همين سن نيز مي توانست كمك شاياني به تيم داشته باشد چرا كه مهاجمان حال حاضر پرسپوليس قدر فرصت ها را نمي دانند.

 

وي در خصوص اينكه در مطبوعات اعلام شده بود از زمان حضور وي پرسپوليس بازي هاي زيباتري را انجام مي دهد گفت: اگر در روش بازي تيم تا اين حد مفيد بوده ام بسيار خوشحال هستم و اميدوازم با كمك دايي ديگر مشكلات را هم برطرف كنيم.

مياچ در خصوص صحبت هاي سرمربي اتريشي تيم الوحده اظهار داشت: وي يك مربي نامدار است و نبايد وقت كشي تيم خود را به پرسپوليس ارتباط مي داد چرا كه بازيكنان ما در هيچ دقيقه اي از اين ديدار به فكر اتلاف وقت نبودند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)