مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران یک پرسپولیسی دو آتیشه است و بی صبرانه منتظر دربی 10 فروردین است تا پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال انتقام بازی رفت را بگیرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از 90؛ نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان ایران یک پرسپولیسی دو آتیشه است که نقش مهمی در صعود تیم فوتبال بانوان ایران به مرحله بعدی مقدماتی المپیک لندن داشت.

 

اردلان می گوید پس از آنکه مادر شده و خدا به او یک پسر داده سال خوبی را پشت سر گذاشته و در مقدماتی المپیک هم نتیجه زحماتش را گرفته است: «همه می گفتند ضعیف هستیم و حتما حذف می شویم، اما من به عنوان کاپیتان تیم مطمئن بودم که صعود می کنیم.»

 

اردلان با مهدی توتونچی (همسرش) هم کل کل فوتبالی دارد: «مهدی استقلالی است، اما من مطمئن هستم پرسپولیس در دربی 10 فروردین 2-1 پیروز می شود و انتقام بازی رفت را خواهد گرفت.»

 

اردلان در انتخاب اتومبیلش هم پرسپولیسی است: «یک پژو 206 قرمز رنگ دارم. دست فرمانم هم خوب است، خیلی جوان که بودم سرعت را دوست داشتم!»

 

ستاره تیم ملی فوتبال بانوان دوست دارد پسرش یک بازیکن بزرگ مثل زیدان و رونالدو شود: «البته دوست دارم شخصیت زیدان و بازی رونالدو را داشته باشد. هر چند پدرش دوست دارد مثل مسی شود!»

 

اردلان دروغ سیزده را هم اینطور بیان می کند: « استقلال در دربی برنده می شود.»

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)