چهارشنبه 26 فروردین (23:25)

مرجع خبری پرسپولیس: دبیر سازمان لیگ برتر تاکید کرد قرارداد رجب زاده با پرسپولیس اعتباری نداشته و این بازیکن بدون هیچ تخلفی به تیم مس کرمان پیوسته است.

طی روزهای گذشته اخبار متعددی در مورد تخلف باشگاه مس کرمان در عقد قرارداد با مهدی رجب زاده مطرح و اظهار نظرهایی در مورد احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم کرمانی به خاطر استفاده از این بازیکن در دیدار با راه آهن و داماش گیلان بیان شده است.

آلبرت گرگوریان ضمن رد شایعه کسر امتیاز از باشگاه مس کرمان در مورد این موضوع گفت: طبق ماده 11 آئین نامه سازمان لیگ، اگر قرارداد هر بازیکنی به هر دلیلی در سازمان لیگ ثبت نشود، اعتباری ندارد، بر همین اساس قرارداد رجب زاده که تنها در هیئت فوتبال تهران ثبت شده ولی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده بود، اتوماتیک وار لغو می شود.

وی در پاسخ با اشاره به پر بودن فهرست تیم پرسپولیس و این که قرارداد مهدی رجب زاده در سازمان لیگ به ثبت نرسید، گفت: فهرست نفرات باشگاه پرسپولیس پر بود و آنها نمی توانستند از این بازیکن در مسابقات داخلی استفاده کند و به همین دلیل قصد داشتند نام این بازیکن را تنها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به AFC ارسال کند که سازمان لیگ تنها در این زمینه با آنها همکاری کرد.

دبیر سازمان لیگ برتر اضافه کرد: در همین راستا ما برای همکاری با نمایندگان ایران در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا بدون ثبت قرارداد رجب زاده در سازمان لیگ، یک برگ از قرارداد این بازیکن را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردیم که AFC هم با حضور وی در لیگ قهرمانان آسیا مخالفت کرد. در نهایت همه این عوامل دست به دست هم داد تا رجب زاده قید حضور در پرسپولیس را بزند.

گرگوریان در پایان تصریح کرد: با توجه به این موارد قرارداد رجب زاده با باشگاه پرسپولیس که فقط در هیئت فوتبال ثبت شده بود ولی در سازمان لیگ به ثبت نرسیده بود، اتوماتیک وار لغو شد و این بازیکن می توانست پس از طی مراحل قانونی که انجام شده، به باشگاه مس کرمان بپیوندد. بر این اساس باشگاه مس کرمان دچار تخلفی نشده است و هیچ امتیاز از این باشگاه به علت استفاده از رجب زاده در مسابقات لیگ برتر، کسر نخواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)