مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به حركت عليرضا حقيقي پس از باخت برابر الوحده امارات كه با مشت به صورت دروازه‌بان الوحده كوبيد، اظهار كرد: دروازه‌بان الوحده خيلي وقت بازي را تلف مي‌كرد و با اين كار اعصاب همه را به هم ريخته بود.

 

محمود خوردبین در ادامه با تاكيد بر اين كه كار حقيقي اشتباه بوده است، افزود: به نظر من حركتي كه حقيقي انجام داد به خاطر علاقه و تعصبش به تيم بوده و دليل ديگري نداشته است. حقيقي كار اشتباهي كرده است ولي ديگر كاري نمي‌توانيم بكنيم. كميته انضباطي باشگاه هم هنوز در اين باره تصميمي نگرفته است.

 

خوردبين در ادامه با بيان اينكه بايد منتظر عواقب حركت تماشاگران در بازي با الوحده باشيم، خاطرنشان كرد: پرتاب ترقه توسط تماشاگران حركت بسيار بدی بود. ما هم در آن لحظه براي تماشاگران دست تكان داديم و از آنها خواستيم كه آن كار را نكنند ولي متاسفانه اين اتفاق افتاد. مطمئنا اين مسئله در گزارش ناظر داوري ثبت شده است.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس تهران همچنين درباره عملكرد داور ژاپني ديدار با الوحده تصريح كرد: داور بازي براي ما بد قضاوت كرد و مانند بازي با الاتحاد حق ما ضايع شد. باشگاه هم مانند بازي قبل، به كنفدراسيون فوتبال آسيا نامه داده و از عملكرد داور بازي شكايت كرده است.

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه آيا مسئله ليدرهاي باشگاه حل شده است يا خير، توضيح داد: باشگاه پرونده ليدرها را به كميته انضباطي باشگاه ارجاع داده است و قرار است به زودي در جلسه‌اي مسئله مطرح و حل شود.

خوردبين در پايان شرايط تيمش را خوب توصيف كرد و گفت: ما در بازي با الوحده امارات هم خوب بازي كرديم و خوب دويديم و تنها مشكل ما اين بود كه گل نزديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)