مرجع خبری پرسپولیس : تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران بدون غايب بعداز ظهر امروز جمعه پيگيري شد.

 

تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس تهران از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر پيگيري شد. در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از گرم كردن بدن‌هاي خود به كارهاي سرعتي پرداختند و سپس به دو گروه تقسيم شدند.

گروه اول كه بازيكنان ثابت پرسپوليس بودند به مدت 20 دقيقه به كار با توپ پرداختند و گروه دوم نيز كه بيشتر بازيكنان ذخيره بودند زير نظر مياچ به كار با توپ،‌حفظ توپ و پرسينگ، ارسال پاس، ‌سانتر از جناحين و شوت به دروازه و فوتبال دست گرمي در قالب دو گروه پرداختند.

در اين فوتبال دست‌گرمي براي تيم سفيد، مهدي شيري 3 گل ،‌آرفي 2 گل، تياگو يك گل به ثمر رساندند و براي تيم قرمز نيز اميرحسين فشنگچي سه گل، زارعي دوگل و حلافي يك گل به ثمر رساندند.

* تمرين امروز در شرايطي برگزار شد كه هيچ بازيكني غايب نبود.

* علي دايي در ابتداي تمرين 10 دقيقه براي بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت. سپس تمرین را زیر نظر گرفت.

* حسين عبدي در تمرين امروز دقايقي همپاي ساير بازيكنان پا به توپ شد.

* وحيد هاشميان و عليرضا محمد دو مصدوم پرسپوليس در تمرين امروز ابتدا به صورت اختصاصي كارهاي قدرتي سپس سرعتي انجام دادند و در پايان به كارهاي ساده با توپ پرداختند.

* بازيكنان اصلي پس از 25 دقيقه محل تمرين را ترك كردند.

* ابراهيم شكوري به دليل سه كارته بودن تنها نيم ساعت تمرينات اختصاصي انجام داد.

* برخورد گرم عليرضا حقيقي با هواداران در تمرين امروز در نوع خود بسيار جالب بود.

* دانش آموزان يك مدرسه ابتدايي در تمرين امروز پرسپوليس حضور داشته و با بازيكنان و دايي برخورد بسيار گرمي داشتند.

* مازيار زارع پس از اينكه تمريناتش با بازيكنان اصلي به پايان رسيد در كنار دايي نشست و نظاره‌گر تمرين شد. او به صحبت‌هاي اختصاصي با سرمربي قرمزپوشان پرداخت.

* در فوتبال دست‌گرمي در صحنه‌اي كه محمدمنصوري پا به توپ شد با حركت خشن تيزرو روبرو گرديد. همين مورد باعث شد تا منصوري اعتراض كند و به تيزرو در خصوص حركات خشنش تذكر دهد اما پس از اينكه دايي با اين صحنه مواجه شد تمرين را قطع كرد و منصوري را كنار زمين فرا خواند و سپس به او تذكري بسيار جدي داد.

* تمرين امروز پرسپوليس ساعت 18:40 به پايان رسيد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)