حقيقي عكس‌العمل خاصي به دروازه‌بان الوحده نشان نداد

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: در ديدار مقابل الوحده من كنار حقيقي بودم و دروازه‌بان ما عكس‌العمل خاصي نسبت به سنگربان اماراتي نداشت.

 

مازيار زارع  درباره درگيري عليرضا حقيقي با دروازه‌بان الوحده امارات اظهار داشت: در آن صحنه من يكي از بازيكناني بودم كه نزديك حقيقي و دروازه‌بان الوحده بودم. دروازه‌بان اماراتي با حركات عجيب مي‌خواست بي‌حرمتي‌هايي به هواداران ما انجام دهد و حقيقي پس از اينكه ديد شايد اتفاقاتي پس از حركات دروازه‌بان حريف رخ دهد، با انگشت دست به او اشاره كرد كه بايد عقب‌تر برود و زياد به نزديك بازيكنان پرسپوليس نيايد تا مشكلي پيش نيايد.

وي افزود: من درگيري يا مورد خاصي بين حقيقي و دروازه‌بان حريف نديدم، اما حقيقي به او گفت كه به هيچ عنوان حق نداري كه هواداران ايراني را تحريك كني.

 

اميدوارم اين اتفاقي كه انقدر بزرگ جلوه داده شد، باعث نشود تا حقيقي كه دروازه‌بان جواني است دچار مشكل شود. چون اين عرب‌ها شايد در كشور خودشان بلاهاي بدتري را سر ميزبانان در بياورند، اما هيچكس نيست كه درباره آن عكس‌العملي نشان دهد.

زارع در درخصوص دربي 70 گفت: در حال آماده شدن هستيم تا هر چه با قدرت‌تر به ديدار حريف سنتي خودمان يعني استقلال در دربي 70 برويم. بالاخره اين بازي شرايط خاص خودش را دارد، اما هواداران از ما انتظار دارند و اميدوارم بتوانيم با تمام قوا در اين ديدار به امتياز لازم برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)